Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه خلیلی بهفر بهترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران و نروژ در جریان مسابقات قهرمانی زنان جهان شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود از این رقابت‌ها به مصاف نروژ قهرمان دو دوره المپیک، قهرمانی سه دور جهان و قهرمان هشت دوره اروپا رفت و با نتیجه ۹ بر ۴۱ بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در این دیدار فاطمه خلیلی بهفر دروازه بان تیم ملی ایران بهترین بازیکن زمین معرفی و تاریخ ساز شد. او در این دیدار عملکرد قابل توجهی داشت و بارها مقابل مهاجمان تیم ملی نروژ قرار گرفت و مانع باز شدن دروازه تیم ملی ایران شد. 
او در بازی تیم ملی ایران مقابل رومانی نیز عملکرد فوق العاده داشت و سایت فدراسیون جهانی هندبال نیز عملکرد او را تحسین کرد.

تیم ملی هندبال زنان ایران برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران با کسب عنوان چهارمی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. ایران اولین تیم با حجاب اسلامی در بیست و پنج دوره رقابت‌های قهرمانی جهان است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها