Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم زابل در مجلس گفت: عملکرد مطلوب استاندار سیستان و بلوچستان که به عنوان استاندار ویژه معرفی شده، نیازمند تفویض اختیارات بیشتر است. - اخبار استانها -

محمد سرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: عملکرد مطلوب استاندار سیستان و بلوچستان که پیش از این از جانب دولت به عنوان استاندار ویژه معرفی شده، نیازمند تفویض اختیارات بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی افزود: سیستان و بلوچستان از محرومیت جدی رنج می‌برد و در عین حال ظرفیت‌های فراوانی از جمله مرز گسترده با دو کشور افغانستان و پاکستان، بهره‌مندی از تنها بندر اقیانوسی کشور و آثار تاریخی و نقاط گردشگری بکر دارد که فعال شدن آنها می‌تواند به راحتی چهره محرومیت را از استان بزداید.

نماینده مردم زابل: حفاری 3 حلقه چاه ژرف در سیستان نتایج مطلوبی داشته استنماینده مردم زابل در مجلس: انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان اولویت جدی استاستاندار سیستان و بلوچستان‌: دنبال اجرای ‌اقدامات ملموس ‌هستیم

وی ادامه داد: البته بدون لازمه شک چنین امری اختیارات هرچه بیشتر استاندار جهت اعمال تصمیمات فوری کارشناسی در میدان است و ضرورت دارد در این راستا دولت اختیارات بیشتری به استاندار سیستان و بلوچستان بدهد.

انتهای پیام/392/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان نماینده مردم زابل در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده

استاندار سیستان و بلوچستان که از آغاز موج بارندگی در مناطق درگیر بارش و سیلاب حضور دارد، از نقاط سیل‌زده جنوب استان با بالگرد بازدید به عمل آورد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070587 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد