Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یک تیم تخصصی به سرپرستی "کوساکی کنجیرو"، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه "کیئو"، داده های ژنتیکی ویروس کرونا را که از سراسر جهان گزارش شده اند، تجزیه و تحلیل کرده است.

این تیم تخصصی، منشاء تغییرات و تاثیرات نسخه های ویروس کرونا را بررسی می کند.

استاد کوساکی می گوید که نمی تواند با اطمینان منشاء جغرافیایی نسخه امیکرون این ویروس را تعیین کند اما احتمال دارد مکانی باشد که در آن تجزیه و تحلیل کامل ژنوم این نسخه انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه می کند که احتمال دارد امیکرون از طریق جهش های مکرر ژنتیکی نسخه‌ای ایجاد شده باشد که با نسخه های آلفا و دلتا فرق دارد.

به گزارش شبکه ملی رادیو و تلویزیون ژاپن،‌ او در ادامه می گوید: نسخه امیکرون برای اولین بار توسط یک پژوهشکده در آفریقای جنوبی گزارش شد اما داده هایی که در دست است نشان می دهد این نسخه از قبل در حال گسترش در اروپا بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ا میکرون متخصص ژاپنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴

جشنواره فیلم کن از پوستر رسمی هفتادوهفتمین دوره خود برای ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گویا کن دوست دارد تاریخ سینما را در محصولات رسمی خود یادآوری کند به همین دلیل پوستر امسال از این قاعده مستثنی نیست. این پوستر به خوبی با موضوعی که در جشنواره کن امسال به یک موضوع ژاپنی تبدیل شده است، همخوانی دارد.

 در اوایل این هفته نیز کن اعلام کرد که امسال جایزه افتخاری نخل طلا را به استودیوی انیمه ژاپنی گیبلی (پسر و گوزن، روح دور) اهدا می‌کند و این اولین‌بار است که جشنواره فرانسوی بالاترین جایزه خود را به یک شرکت به جای یک هنرمند فردی اعطا می‌کند.

پوستر ۲۰۲۴ به هیئت منصفه امسال که توسط کارگردان باربی گریتا گرویگ رهبری می‌شود، نگاه خواهد کرد، در حالی که اعضای هیات منصفه فیلم‌های در حال اجرا برای نخل طلا را قضاوت می‌کنند.

۷۷ امین جشنواره کن در ۱۴ می‌با نمایش دوم کوئنتین دوپیو با بازی لیا سیدوکس و وینسنت لیندون آغاز می‌شود و تا ۲۴ می‌ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • اسلحه ژاپنی علیه تورم و غافلگیری تسلا
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)
  • نمایش دوران آلفا
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر
  • منچسترسیتیِ گواردیولا، متخصص فینال جام‌های داخلی انگلیس
  • قدردانی از برگزیدگان مسابقات ملی اُریگامی