Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@14:51:12 GMT

بورسیه های المپیک۲۰۲۴ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۳۲۱

بورسیه های المپیک۲۰۲۴ معرفی شدند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ۱۵ ورزشکار المپیکی منتخب کشورمان برای دریافت بورسیه تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از سوی کمیته ملی المپیک مشخص شدند. 

جواد فروغی و فاطمه کرم‌زاده از تیراندازی، محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع از کشتی، سمیه یزدانی از دوچرخه‌سواری، نازنین ملایی از قایقرانی، شه‌بخش بوکس، رضا علیپور از صخره‌نوردی، الهام حسینی و علی داوودی از وزنه‌برداری، علی پاکدامن از شمشیربازی، ریحانه مبینی از دوومیدانی، مهلا مومن‌زاده از تکواندو، افقری از شنا، احمدکهنی از ژیمناستیک ورزشکاران بورسیه شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ورزشکاران ماهی ۵۰۰ دلار دریافت می‌کنند. برای المپیک توکیو ۲۰۲۰ تعداد ورزشکاران بورسیه شده ۱۰ نفر بودند که IOC به مدت ۲۴ ماه مبلغ را واریز می‌کرد این در حالیست که برای المپیک ۲۰۲۴ به مدت ۳۲ ماه از ابتدای سال ۲۰۲۲ هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که ۱۰ ورزشکار بورسیه خواهند شد اما با رایزنی مقامات کمیته ملی المپیک کشورمان با IOC این تعداد به ۱۵ ورزشکار افزایش یافت. 

پربیننده ترین دربی ۹۷ از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین کارگزار جدید پرسپولیس مشخص شد / ۶۳۰ میلیارد تومان + ۲۰% افزایش سالیانه استقلال یک اشتباه داوری جدید از دربی رو کرد + عکس پیروانی: شما پزشک هستید؟ ستاره مسلمان رکورد شکست + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک بوکس تیراندازی کشتی علی داوودی امیرحسین زارع جواد فروغی محمدرضا گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دشوار امین میرزازاده برای رسیدن به طلای المپیک 2024 پاریس

امین میرزازاده در مسابقات قهرمانی آسیا بدون این که حتی یک امتیاز از دست بدهد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش طرفداری، میرزازاده در مسابقات سال قبل قهرمانی جهان به عنوان اولین ایرانی تاریخ توانست رضا کایالپ، قهرمان بزرگ ترکیه را شکست دهد و قهرمان مسابقات شود. اما برای تکرار عنوان قهرمانی جهان در المپیک پاریس، او کار بسیار پیچیده ای را پیش رو دارد.

امین باید در مسابقات المپیک 2024 منتظر حضور میشایین لوپز کوبایی باشد که تنها 4 سال یک بار به المپیک می آید و قهرمان می شود و می رود و چهار سال دیگر می آید و حالا در 41 سالگی گفته می شود، از 38 سالگی و سه سال قبل در المپیک توکیو هم آماده تر است.

اما به جز حضور لوپز و کایالپ که این دومی به دنبال انتقام از میرزازاده است، یک اتفاق دیگر در مسابقات کشتی قهرمانی اروپا رخ داد و در کمال تعجب کشتی گیر فرنگی کار فوق سنگین اهل روسیه توانست برابر کایالپ برنده شود. یعنی امروز برای المپیک برخلاف مسابقات جهانی، امین میرزازاده نه تنها یک رقیب ترک بلکه دو رقیب درجه اول از کوبا و روسیه را هم پیش رو دارد و این کار او را سخت تر خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • پرنده سوئدی رکورد پرش با نیزه جهان را شکست
  • یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار
  • مسیر دشوار امین میرزازاده برای رسیدن به طلای المپیک 2024 پاریس
  • محسن ربانی: دوومیدانی ایران به تک ستاره‌ها متکی است
  • صعود فاطمه مجلل به نهایی روئینگ تکنفره انتخابی المپیک آسیا - اقیانوسیه
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا - اقیانوسیه؛ راهیابی رضوانی به فینال B
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • پخش زنده کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس جمعه ۳۱‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین