Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش حماس «راه پیمایی پرچم» صهیونیست ها در شهرهای اللد و الرمله را اقدامی نژادپرستانه و تجاوزکارانه علیه صاحبان اصلی فلسطین برشمرد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس گفت: این اقدام و در دست داشتن پرچم های رژیم صهیونیستی که به فضل خدا نابود خواهد شد، نمی تواند در هویت عربی فلسطین و اصالت ساکنان واقعی آن تغییری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام تلاشی از سوی شهرک نشینان برای واکنش به موضع ملی و اصیل ملت ما در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ است که در نبرد شمشیر قدس هم حماسه آفرینی کردند. این تلاش ها هم در سایه ثبات فلسطینی ها در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ شکست خواهد خورد و ملت ما در مواجهه با رژیم صهیونیستی همچنان در تمام صحنه ها خواهند ایستاد.

سخنگوی حماس همچنین فلسطینی ها در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به تداوم مخالفت با تلاش ها برای اسرائیلی کردن مردم فلسطین و جلوگیری از ایجاد هرج و مرج دعوت کرد.

حازم قاسم همچنین از آنها خواست که به حمایت از قدس و دفاع از مقدسات اسلامی مسیحی و هویت عربی فلسطین ادامه دهند.

کد خبر 5368601

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس فلسطین رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم ایالات متحده امریکا عراق مذاکرات وین روسیه عربستان سعودی ایران رژیم صهیونیستی لبنان اوکراین ولادیمیر پوتین فلسطین واشنگتن امانوئل ماکرون جورج قرداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت چند ماه از جنگ غزه و ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف جنگ و فرار شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست از شمال فلسطین اشغالی پس از ضربه های مقاومت اسلامی لبنان و پس از آشفتگی در اردوی صهیونیستها به دنبال عملیات وعده صادق ایران، دودستگی و تظاهرات سراسر اراضی اشغالی را فرا گرفته است.

رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم از برگزاری تظاهرات گسترده در ۵۵ منطقه در اراضی اشغالی برای تعیین موعد برگزاری انتخابات خبر داد.

پیش از این تظاهرات، خانواده های اسیران صهیونیست خواستار برگزاری نشست فوری با نتانیاهو و اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای اطلاع از سرنوشت بستگان اسیر خود در نوار غزه شده بودند.

در ژانویه گذشته نیز تظاهر کنندگان جاده «ایلون» به سمت جنوب «تل آویو» را مسدود کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند که خونریزی در نوار غزه را متوقف کند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسوول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

کد خبر 6083670

دیگر خبرها

  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و عکس
  • تله پرچم فلسطین یک صهیونیست را مجروح کرد | لحظه انفجار بمب + ویدئو
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و تصاویر
  • فیلم| مجروح شدن یک صهیونیست با تله پرچم فلسطین
  • برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی