Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@23:19:45 GMT

اینجا همه فرار می‌کنند، شما چطور؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۵۷۷

اینجا همه فرار می‌کنند، شما چطور؟ (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، « خوردن چهار گل برای تیم فوتبال سپاهان خیلی سخت است. شب خیلی سختی داشتیم. شرمنده هواداران هستیم و سعی می‌کنیم تا جایی‌که می شود در آینده نتایج را جبران کنیم». این‌ها حرف‌های سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست سنگین چهار گله در دیداری حیثیتی مقابل گل‌گهر در سیرجان است، که یکی از تلخ‌ترین شب‌های تقریبا یک و نیم ساله دوران مربیگری محرم نویدکیا را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا پس از شکست راحت‌ترین کار همان چیزی است که این روزها به وفور در فوتبال ایران شاهدش هستیم و کمتر مربی‌ شکست خورده‌ای است که در نشست خبری باخت تیمش را به گردن بگیرد( به استثنای دیدار سپاهان و نساجی که شاهرخ بیانی تاکید داشت بهانه‌ای برای باخت ندارند). معمولا این روزها پس از شکست‌های سنگین و خفیف تیم‌های مختلف، شاهد انتشار بیانیه‎‌هایی تند علیه داور یا تیم داوری مسابقه هستیم و از کمیته داوران انتقاد می‌شود؛ البته که این بیانیه‌ها و اعتراضات پس از پایان مسابقه و با مرور صحنه‌های بازی نوشته می‌شوند و بخشی از آنها درست است، اما حتی با تایید اشتباهات داوری هم نمی‎‌توان به طور قطع گفت که نتیجه مسابقه حتما می‌توانست چیز دیگری باشد؛ در این استدلال قانون نانوشته‌ای وجود دارد و آن هم اینکه تیم برتری طلب سعی می‌کند علی‌رغم تمام ناملایمات و محدودیت‌هایی که وجود دارد، به هدف خود دست پیدا کند و نمونه آن را در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان می‌‎توان دید؛ جایی که شاگردان یحیی گل‌‎محمدی علی‌رغم اینکه یک گل سالم به ثمر رساندند و مردود شد، در ادامه حملاتشان دوباره گل زدند و سه امتیاز مسابقه را از آن خودشان کردند.

 

 

 

 

 

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ بیستم در مصاحبه‌ای عجیب و تاریخی قول داد تا می‌تواند در مورد اتفاقات داوری مسابقه حرف زند و در نشست خبری به مسائل فنی تیمش بپردازد؛ عهدی که حداقل تا امروز که محرم نویدکیا وارد دومین سال مربیگری‌‌اش شده و شکستی سنگین را در هفته هشتم رقابت‌های لیگ بیست و یکم مقابل امیرقلعه‌نویی تجربه کرده، پایدار مانده است. اگرچه در ادامه مدیران باشگاه سپاهان به نکات فنی‌ای که سرمربی تیم در مورد ضعف تیمش در به ثمر نشاندن موقعیت‌های ایجاد شده و همینطور مشکل سازماندهی در ضدحملات حریف به زبان آورده بود، توجهی نکردند و مقصر اصلی شکست ۴  بر ۲ مقابل گل گهر را داور معرفی کردند؛ این در حالی است که اگر سپاهانی‌‎ها می‌توانستند با پنالتی شهریار مغانلو در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسند، شرایط بازی به کلی متفاوت می‌شد، ولی فروزان که پنالتی‌گیر قهاری است، دست مهاجم سپاهان را خواند و در ادامه نیز همان دو ضعفی که نویدکیا در نشست خبری به آنها اشاره داشت، پاشنه آشیل سپاهان در شکست سنگین برابر گل گهر شد تا نتیجه پایان نیمه اول که ۲ بر صفر بود، در پایان بازی به نتیجه ۴ بر ۲ تغییر کند. نکته جالب اینکه اگرچه طبق نظر کارشناسان پنالتی سپاهان در وقت‌های اضافی نیمه دوم مسابقه گرفته نشد، اما چند ثانیه بعد حمله بعدی شاگردان محرم به گل نشست. 

 

 

 

 

حالا اما اگرچه باشگاه سپاهان برای اینکه از قافله تیم‌های معترض جا نماند و حقش خورده نشود، رفتار مشابهی را در پیش گرفت و با انتشار مصاحبه‌ای تند نسبت به عملکرد داوری اعتراض کرد، اما نباید یادمان برود که مسئولیت اصلی این شکست با محرم نویدکیا بود و او در نشست خبری علی‌رغم تمام فشاری که تحمل می‎کرد، به مسائل داوری اشاره نکرد و شکست سنگین تیمش را با دلایل فنی توجیه کرد؛ رفتاری که امیدواریم مربیان دیگر هم آن را الگو کنند و حتی یکبار هم که شده دلیل باخت‌شان را به غیر از مسائل داوری در فاکتورهای فنی هم جستجو کنند و شکست را به گردن بگیرند. برای پیشرفت فوتبال به این نگرش نیازمندیم …

احمدرضا خلیلی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان محرم نویدکیا محرم نویدکیا نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم

هافبک تیم فوتبال ملوان مدعی است، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر چشم به جایگاه سپاهان دارند و می‌خواهند در بین بالانشینان جدول باشند. - اخبار ورزشی -

پویا پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و برد. البته گل آنها آفساید بود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در ضمن سروش رفیعی یا امید عالیشاه باید اخراج می‌شدند.

هافبک تیم فوتبال ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم، در ضمن فکر می‌کنم ما خودباوری لازم برابر پرسپولیس را نداشتیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. متأسفانه اشتباهات داوری اجازه نداد از پرسپولیس امتیاز بگیریم و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان هم تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما چشم به جایگاه سپاهان در جدول داریم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم. البته سپاهان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با حمایت هواداران برنده شویم.

پورعلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون کیفیت فنی بالایی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی