Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،

آخرین خبری است که از کیوزاک به دستمان رسید، جدا از آنچه که این بازیگر هر روز در توییتر پست می‌گذارد. او در مصاحبه‌ای با روزنامه بریتانیایی گاردین در سال ۲۰۲۰ اعتراف کرد: «مدت زیادی است که حالم خوب نیست.»

با فرا رسیدن قرن بیست و یکم، کیوساک روند خوبی را آغاز کرد. در دهه ۱۹۸۰، به لطف فیلم‌هایی مانند The Sure Thing (۱۹۸۵) و One Crazy Summer (۱۹۸۶)، او متوجه رقبای زیادی برای نقش‌های ستاره نوجوان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه ۱۹۹۰، او در نقش‌های بسیاری تخصص پیدا کرد. از جمله فیلم‌های برجسته او می‌توان به The Grifters (۱۹۹۰) اشاره کرد.

موفقیت و اعتبار کیوزاک به حدی بود که راجر ایبرت منتقد فیلمدر رابطه با او اینطور نوشت: به گفته او از ۵۵ فیلم، هیچ یک از آن‌ها بد نبود. اما او از سال ۲۰۱۰ به بعد در ۲۵ فیلم ظاهر شد که اکثر آن‌ها کاملاً مورد توجه عموم قرار نگرفتند و به ندرت منتقدان را راضی می‌کردند. یافتن توضیحاتی برای این موضوع کار آسانی نیست. شاید او اکنون برای نقش‌های کمدی رمانتیکی که در دهه ۱۹۹۰ بازی کرد، خیلی پیر شده است و یا در انتخاب کار تصمیم درستی نگرفته است.

همچنین ممکن است تصویر او از صفحه نمایش و سبک زندگی او دقیقاً به نفع حرفه او نباشد. کیوزاک از ستاره معمولی هالیوود که زندگی خصوصی او تقریباً بخشی از یک استراتژی تبلیغاتی برای فروش فیلم‌های جدیدشان است، فاصله زیادی دارد. او هرگز ازدواج نکرده وروزنامه‌ها از او سرنخی برای امور شخصی اش ندارند.

علاوه بر این، مدتی است که او دور از هالیوود بوده است. در سال ۲۰۱۶،  تمام دارایی‌ خود را در کالیفرنیا فروخت و به ایالت زادگاهش، ایلینویز بازگشت، و در آنجا یک انبار به مساحت ۲۴۰ متر مربع در یک خانه ۵۲ متری خریداری کرد. ساختمانی در وسط شیکاگو که او اغلب از آنجا عکس‌هایی از غروب خورشید می‌گیرد و آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. او بدون تردید، این حرکت را به بی‌اعتنایی خود نسبت به تجارت سینما نسبت می‌دهد.

یکی دیگر از دلایل احتمالی طرد شدن او این است که دخالت او در سیاست فراتر از یک چهره NGO یا سفیر خوش نیت سازمان ملل است. این بازیگر یکی از بنیانگذاران بنیاد آزادی مطبوعات است، سازمانی که از آزادی بیان و آزادی مطبوعات در سرتاسر جهان حمایت مالی می‌کند.

در رابطه با همین کنشگری، در سال ۲۰۱۴ به همراه نویسنده آرونداتی روی و اقتصاددان دانیل السبرگ به روسیه سفر کرد تا با ادوارد اسنودن، مشاور سابق اطلاعاتی که اطلاعات طبقه بندی شده آژانس امنیت ملی را فاش کرد و مجبور به فرار از ایالات متحده شد. این بازدید باعث شد تا کتاب چیز‌هایی که می‌توان و نمی‌توان گفت: مقالات و گفتگو‌ها را که توسط کیوزاک و روی نوشته شده بود، نوشته شود و این تنها راهی نیست که بازیگر تعهدات سیاسی خود را بیان می‌کند. او این کار را در بسیاری از موارد دیگر انجام داده است، مانند شرکت فعال خود در اعتراضات پس از قتل جورج فلوید.

 پس از دور ماندن از دنیای تلویزیون تقریباً در تمام دوران حرفه‌ای خود  پذیرفت که اولین برنامه خود را اجرا کند. این یک بازسازی آمریکایی از سریال بریتانیایی Utopia بود که در آن او نقش یک غول بیوتکنولوژی را بازی می‌کرد - از نوع ایلان ماسک یا مارک زاکربرگ، دقیقاً همان شخصی که معمولاً در حساب توییتر خود از او استفاده می‌کند. انتقال به تلویزیون کیوزاک را مجذوب خود کرد، یا حداقل این چیزی است که او در مصاحبه‌های خود در آن زمان گفت.

حداقل ما هنوز فید توییتری او را داریم، جایی که او هر شب، بی‌شک، خشم خود را از شرکت‌های بزرگ، اعلام‌های مستمر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مبنی بر بازگشتش به سیاست ابراز می‌کند. او در سال ۲۰۲۰ هنگام صحبت با گاردین اعتراف کرد: "من دوست دارم به چیز‌های دیگری فکر کنم. " شعر. عشق. چیز دیگری مد نظر دارید. اما این زمانی نیست که ما در آن قرار داریم. [..]شاید رک گویی به حرفه شما لطمه بزند... فقط می‌دانم که به من کمک می‌کند شب‌ها بهتر بخوابم، زیرا می‌دانم که در این مدت منفعل نبودم. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  محمد سبزه زاری گفت : در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا فردا جو استان نسبتا پایدار است و سپس از اواسط روز پنجشنبه تا اواسط جمعه با عبور موج ضعیفی از فراز استان شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال شرق استان خواهیم بود.

وی افزود : همچنین با توجه به ماهیت فصل بارش‌های پراکنده در بقیه مناطق استان نیز دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت : در این ایام بویژه در روز پنجشنبه وز ش باد‌ها در ساعات بعد از ظهر متوسط و همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود. روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد.

از اواخر پنجشنبه تا اوایل شنبه شمال خلیج فارس مواج است.

دیگر خبرها

  • وقتی نارنجک داخل گاوصندوق منفجر شود، چه اتفاقی می افتد (فیلم)
  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • خطرناک‌ترین برنامه ایلان ماسک؛ چه اتفاقی می‌افتد که مغزمان دیگر در کنترل ما نباشد؟
  • وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در نوار شرقی خراسان جنوبی
  • بعد از خوردن غذای تند چه اتفاقی در بدن رخ می دهد؟