Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@09:31:01 GMT

قفل دروازه تراکتور شکست

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۶۰۴

قفل دروازه تراکتور شکست

 

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که نیمه اول بازی تیمهای تراکتور و آلومینیوم تمام شده به نظر می‌رسید، ارسال یک کرنر روی دروازه تراکتور در میان غفلت مدافعان این تیم تبدیل به اولین گل بازی به سود سبز و سفیدپوشان اراکی شد.

 

ارسال کرنر به دهانه دروازه تیم تراکتور با ضربه سر اسماعیل شریفات کوتاه قامت همراه شد و او این ضربه را در حالی زد که به نظر می‌رسید هیچ یک از مدافعان تراکتور او را مهار نکرده تا مهاجم سابق استقلال، توپ را به زیبایی وارد دروازه سالاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه تراکتور در دو بازی قبلی مقابل سپاهان و شهرخودرو با هدایت زوونیمیر سولدو دروازه اش را بسته نگه داشته بود اما حالا پس از ۲۲۵ دقیقه قفل دروازه این تیم شکست.

 

 

نکته جالب اینکه آلومینیوم این فصل اولین باخت یحیی گل‌محمدی را به این تیم تحمیل کرد و حالا باید دید که آیا اولین باخت سولدو هم با این تیم خواهد بود یا خیر؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسماعیل شریفات آلومینیوم اراک اسماعیل شریفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری

به گزارش “ورزش سه”، سرمای شدید هوا در تبریز در روزهای نوروز باعث شده تا بازیکنان این تیم و به خصوص نفرات جنوبی با پوشش خاصی در تمرینات تیم تراکتور حاضر شوند. 

سیدمحمد حسینی، مدافع گچسارانی تیم تراکتور یکی از این نفرات است که با کلاه و لباس گرم در تمرینات حاضر می‌شود تا از این سرمای شدید بهاری تبریز در امان باشد. 

او که این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده، در غیاب شجاع که در تیم ملی حضور داشت، در کنار عارف آقاسی تمرین می‌کرد.  البته باتوجه به محرومیت عارف از بازی جام حذفی، احتمالا حسینی زوج شجاع در این مسابقات خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • ستاره‌های تراکتور در اولین جشن تولد سال