Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش “ورزش سه” دانیال اسماعیلی‌فر ۲۹ ساله که رویای پوشیدن پیراهن تیم ملی را در سر می‌پروراند و بعد از دعوت به اردوی ملی، حالا به ترغیب دراگان اسکوچیچ برای میدان دادن به او در ترکیب تیمش فکر می‌کند، توانسته فصلی رویایی آغاز کند و بدون‌شک بهترین مهره سپاهان در لیگ بیست و یکم بوده است.

 

اسماعیلی‌فر حتی در روزهای شکست سپاهان هم ستاره‌ی بی‌چون و چرای تیمش بوده و به همین واسطه توانسته آماری درخشان را از خود به جای بگذارد؛ او دو بازی ابتدایی فصل مقابل مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان را با گلسازی آغاز کرد و سپس در هفته سوم مقابل هوادار توانست نخستین گل خود در فصل جدید لیگ را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه روند درخشانش مدافع راست سپاهانی‌ها مقابل ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان در هفته چهارم موفق به کسب پنالتی شد، پنالتی که شهباززاده در به گل تبدیل کردن آن ناموفق بود؛ بعد از دو بازی کم‌فروغ مقابل تراکتور و فجرسپاسی، حالا دوباره اسماعیلی‌فر نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است.

 

 

او هفته گذشته مقابل نساجی یکی از دو گل شهریار مغانلو را ساخت و روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر توانست در روز گذشته ۴-۲ تیمش در سیرجان، زننده هر دو گل طلایی‌پوشان اصفهانی باشد.

 

با این وصف، دانیال اسماعیلی‌فر که در فرمی ایده‌آل به ثمر می‌برد توانسته با ثبت ۳ گل، ۳ پاس‌گل و کسب یک پنالتی تاثیرگذارترین بازیکن فصل سپاهان باشد.

 

او که برای چهار بازی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به اردوی ملی فراخوانده شد و البته فرصت بازی برای تیم ملی را پیدا نکرد، حالا امیدوار است در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مجدداً در فهرست مدعوین اسکوچیچ قرار گیرد و در فصل منتهی به جام جهانی، بتواند خود را در قامت یک مدافع راست در فهرست منتخبان ایران بعد از صعود احتمالی به جام جهانی قطر، جای بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دانیال اسماعیلی فر فولادمبارکه سپاهان اسماعیلی فر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که تجربه بازی در سپاهان را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی دوباره بحث بازگشتش به اصفهان مطرح شد که این اتفاق رخ نداد، اما در حضور دوباره در ورزشگاه نقش جهان موثر کار کرد و یکی از بازیکنان موثر نساجی مازندران برای کسب یک امتیاز در راه بقای تیمش بود.

این بازیکن انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابق خود در ورزشگاه نقش جهان داشت و پس از اینکه در دقیقه 11 به زمین آمد، با دوندگی و نمایش خستگی‌ناپذیر کاری کرد تا بازیکنان سرعتی و خطرناک حریف مثل فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان نتوانند از سمت او کاری از پیش ببرند و سپاهان را به گل برسانند.

سعید آقایی که بازگشت سریعی به ترکیب نساجی داشت، در دقیقه 62 مهم‌ترین کارش را انجام داد و کلیدی‌ترین صحنه بازی را رقم زد که اجازه نداد توپ ریباند شده از تیرک و ضربه سر شهریار مغانلو تبدیل به گل شود و با همین سیو و دفع توپ، یک امتیاز امیدوارکننده برای تیمش به دست آورد.

سپاهان جدی‌ترین موقعیت بازی را روی ارسال از کرنر داشت که سعید آقایی پس از یارگیری با شهریار، نگذاشت توپ ریباند شده از کرنر به گل ختم شود و با ضربه سر مقابل توپ سپاهانی‌ها قرار گرفت و  آن را به کرنر فرستاد تا تیمش را به امتیاز برساند.

دیگر خبرها

  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • سپاهان در سراشیبی سقوط
  • بدشانس‌ترین بازیکن هفته: شهریار مغانلو!
  • سپاهان، قند روزهای تلخ قعرنشینان!
  • شهباز از درخشش خسته نمی‌شود