Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۷ اظهار داشت: یک بازی کاملاً بی روح و کسل کننده را شاهد بودیم، نبود تماشاگران به چشم آمد، زیرا با حضور تماشاگران می‌توانستیم بازی هیجان انگیزتری را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: بازی بسیار ضعیف بود، بازیکنان کمی خسته بودند و مربیان هم برنامه خاصی برای این دیدار نداشتند و فقط آمدند تا یک امتیاز دربی را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ زیادی سمت دروازه‌ها نیامد، از این رو چیز خاصی از دروازه‌بانان ندیدیم و روز کم کاری را داشتند. به غیر از دو، سه موقعیت جزئی، موقعیت حساس دیگری در این بازی ندیدیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد کادرفنی این تیم تصریح کرد: از نظر من کادرفنی در بازی و نتیجه مقصر نیست، زیرا این بازیکنان هستند که باید با انرژی و عملکرد خوبشان گل بزنند و تیم را پیروز کنند. اگر بازیکن کم‌کاری کند، برنامه تمام تیم به هم می‌ریزد. زمانی که ما خودمان بازی می‌کردیم، گل می‌زدیم و تیم نتیجه می‌گرفت.

وی درباره حواشی و اتفاقات داوری دربی ۹۷ گفت: تیم داوری تا دقایق پایانی خوب کار کرد، اما به محض اشتباه بابت خطایی که روی عالیشاه انجام شد تمرکز خود را از دست دادند و در پایان بازی حواشی به وجود آمد. در دو، سه صحنه از داوری ضرر کردیم و در نهایت پنالتی استقلال هم نادیده گرفته شد.

مراغه‌چیان در پایان درباره نتایج بدست آمده استقلال و شانس این تیم برای قهرمانی خاطرنشان کرد: بازی‌های خوبی در لیگ شاهد نیستیم. هیچکدام از تیم‌ها تا به این جای لیگ خوب بازی نکرده‌اند و بیشتر نتیجه گرا بودند. استقلال همچنان شانس قهرمانی را دارد زیرا با وجود تساوی‌های پی در پی، هواداران و پیشکسوتان از نوع بازی تیم راضی هستند. استقلال نسبت به فصل قبل دارای مدیریتی قوی است و امیدواریم که مدیریت استقلال همین روند را ادامه دهد تا هواداران کمتر اذیت شوند و فوتبالی جذاب را در ادامه لیگ شاهد باشیم. بیشتر بخوانید: کنایه مجیدی به منتقدان، هواداران و پیشکسوتان استقلال را عصبانی کرد/ آیا استقلال بهترین تیم ایران است؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه

سوزان نوسل، رئیس انجمن قلم آمریکا آمریکا اعلام کرد: «این یک رویداد محبوب است و کار بسیار زیادی برای آن انجام می شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متأسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری جشن به روشی که امیدوار بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انجمن قلم آمریکا که یک سازمان ادبی و بیان آزاد است همه ساله صدها هزار دلار جایزه اهدا می‌کند. یکی از این جوائز شامل جایزه ۷۵ هزار دلاری موسوم به ژان اشتاین برای بهترین کتاب است.

اما امسال (۲۰۲۴) با انصراف ۹ نفر از ۱۰ فینالیست ژان اشتاین، همراه با نامزدهای رشته های مختلف از ترجمه تا شعر، ادامه مراسم در تالار شهر منهتن غیر قابل اجرا شد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوز آمریکا گزارش داد در میان کسانی که این مراسم را ترک کردند، راشل الیزا گریفیث، اولین فینالیست در بخش رمان و همسر سلمان رشدی، رئیس سابق انجمن قلم آمریکا است.

 سوزان نوسل، رئیس انجمن قلم آمریکا آمریکا اعلام کرد: «این یک رویداد محبوب است و کار بسیار زیادی برای آن انجام می شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متأسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری جشن به روشی که امیدوار بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!