Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود میرزایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از تامین، حمل و توزیع بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن انواع کود‌های شیمیایی ازته، فسفاته، پتاسه در شهرستان شهرکرد خبر داد.

او گفت: مقدار توزیع شده از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان توسط کارگزاران این شرکت بین کشاورزان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توزیع ۴۰۰ تن کود پتاسه در چهارمحال و بختیاری

میرزایی افزود: از این مقدار بیش از سه هزار و ۵۸۹ تن کود شیمیایی اوره، ۲۳۴ تن انواع فسفاته، ۱۱۴ تن انواع پتاسه در شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کود شیمیایی جهاد کشاورزی تن انواع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد