Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه با توجه به روی کار آمدن دولت جدید، تغییری در رویکرد ما برای فعالیت های دانشجویی ایجاد نشده است، گفت: با تمامی مجوزهای درخواستی دانشجویان برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو موافقت کردیم.

دکتر سعدالله نصیری قیداری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح برنامه ها و سیاست های روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی پرداخت و اظهار کرد: ما هر ساله برنامه های خاصی را به این مناسبت در دانشگاه تدارک می بینیم اگر چه بیشتر کارهای اجرایی این برنامه بر عهده دانشجویان و تشکل های دانشجویی است اما دانشگاه شهید بهشتی همواره سعی کرده همراهی و همکاری خود را برای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد:  یکی از مهم ترین برنامه های روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی این است که امروز دوشنبه ۱۵ آذر دکتر قالیباف رییس مجلس به دعوت تشکل های دانشجویی در این دانشگاه سخنرانی کند. این برنامه با حضور حداکثری دانشجویان، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و کانون های فرهنگی به صورت حضوری و به شکل پرسش و پاسخ برگزار می شود که پیش بینی می شود حدود ۴۰۰ نفر در این مراسم حضور داشته باشند.

دکتر قیداری تاکید کرد:در این مراسم  دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکتر منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هم حضور خواهند داشت. در صورت امکان نیز سایر علاقه مندان و دانشجویان می توانند به صورت مجازی نیز در این برنامه حضور داشته باشند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های دانشگاه برای روز چهارشنبه ۱۷ آذر  و با حضور دکتر حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور تدارک دیده شده است که این برنامه نیز در پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دکتر نصیری قیداری از بازدید دکتر گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه های دانشگاه شهید بهشتی در آستانه روز دانشجو خبر داد و گفت: در جریان این بازدید قرار شد یک خوابگاه خیرساز در این دانشگاه تاسیس شود که بخشی از هزینه های آن را وزارت علوم تقبل می کند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ خوابگاه دانشجویی از ۱۱ خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی به همراه تمامی موتورخانه های  گرمایشی و سرمایشی مورد بازسازی قرار گرفته است. ضمن اینکه توانستیم رستوران مرکزی دانشگاه را بازسازی اساسی کنیم. همچنین صندوق رفاه دانشجویان قول بازسازی دو خوابگاه دیگر این دانشگاه را داده است.

رییس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه تغییری در رویکرد ما برای فعالیت های دانشجویی ایجاد نشده است، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه ها به صورت هیات امنایی اداره می شوند و برنامه های مختص خود را دارند، تغییر دولت ها تغییری اساسی در رویکرد آنها ایجاد نمی کند. بنابراین ما در حوزه دانشجویی برنامه های خود را پیش می بریم.

نصیری قیداری با بیان اینکه با تمامی مجوزه های دانشجویان به مناسبت روز دانشجو موافقت کردیم، خاطر نشان کرد: همه مجوزهای دانشجویان در هیات نظارت مطرح شد و چون خواسته های ارائه شده معقول و منطقی بود تمامی برنامه ها مجوز برگزاری گرفتند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: برنامه گرامیداشت روز دانشجو برای خود دانشجویان و تشکل ها است  و ما صرفا برنامه های آنها را از نظر امکانات سالن، فضاهای فیزیکی و دیگر امکانات حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: به طورکلی دانشجویان محور دانشگاه هستند. همه تلاش های ما به منظور رشد و تقویت آنها صورت می گیرد و نمی توانیم در خصوص وظایف خود در مقابل دانشجویان قصور کنیم؛ اما با توجه به شرایط جدید و با محدودیت هایی مواجه هستیم. طبعا فعالیت های ما در همه حوزه ها اعم از آموزش، پژوهش، فرهنگی و سیاسی کاستی هایی را دارد با این حال سعی می کنیم این کاستی ها به حداقل برسد.

دکتر نصیری قیداری در پایان با تاکید بر اینکه سلامتی دانشجویان اولویت اساسی دانشگاه است، گفت: ما سعی می کنیم یک تعادلی بین حضور و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه را برای برنامه های روز دانشجو ایجاد کنیم تا جایی که خط قرمز سلامتی اساتید، دانشجویان و کارمندان در دانشگاه شهید بهشتی آسیب نبیند برنامه های خود را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهيد بهشتي روز دانشجو روز دانشجو 1400 رییس دانشگاه شهید بهشتی نصیری قیداری روز دانشجو برنامه ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار

ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید خبر داد و گفت: قلب جوان عشایر دشتستانی اهدا شد.

دکتر حسن ملکی زاده اظهار کرد: جوان عشایر ۲۳ ساله دشتستانی از روستای شکرک ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد.
وی تصریح کرد: با رضایت خانواده مهربان احسان حسنی که به دنبال واژگونی موتور سیکلت دچار ضربه مغزی شده بود به چهار بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره داد.
دکتر ملکی زاده اضافه کرد: این جوان که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، توسط دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج الدین فلو پیوند و همراهی دکتر شفیعی جراح قلب بوشهر و دکتر دشت

یانه متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی ارگان‌های قلب کبد و هر دو کلیه برداشت شد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اعضای این جوان عشایر توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.
وی ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش پرسنل بیمارستان شهید گنجی، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی، مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه کمال تشکر کرد و افزود: تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید و در مجموع ۱۱۶همین اهدا عضو در استان بوشهر بوده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول