Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس اداره ورزش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت به روز رسانی دانش مدیران و مربیان ورزشی، گفت: همایش استعدادیابی و مدیریت ورزشی در گنبدکاووس برگزار می شود.

حجت الله یوسفی درگفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه ورزش امروز دنیا با چالش های بزرگی مواجه شده است، اظهار کرد: تبدیل شدن ورزش به صنعت و ورود هنگفت پول و ثروت به حوزه ورزش و توسعه رسانه ها باعث شده است تا توجه به این موضوع نسبت به گذشته بیشتر و با نگاهی عمیق تر شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه دو محور مهم استعدادیابی و مدیریت در ورزش به عنوان ارکان اصلی مورد توجه قرار گرفته است، افزود: برای موفقیت در ورزش باید در این دو محور سرمایه گذاری جدی کرده و با نگاهی عالمانه و بلندمدت برنامه ریزی و صبوری را در دستور کار قرار داد.

رئیس اداره ورزش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه استان گلستان وشهرستان گنبدکاووس به دلیل تنوع اقلیمی و تنوع قومیت ها سرشار از ظرفیت های بزرگ انسانی است، خاطرنشان کرد: در صورتی که استعدادیابی درست و عالمانه ای در این منطقه صورت بگیرد می توان در هر رشته تعداد بیشماری استعداد کشف و با پرورش آنها ورزش منطقه را متحول کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه امروز بالغ بر 55 درصد مدالهای ملی، آسیایی، جهانی و المپیکی و پارالمپیکی استان گلستان توسط ورزشکاران گنبدکاووس کسب می شود، ادامه داد: این نشان از ظرفیت های بالقوه بسیار زیاد در این شهرستان دارد که در طول تاریخ چند ده ساله گذشته سرمایه گذاری کاملی روی آن انجام نشده است.

وی همچنین استفاده از علوم و فنون مدیریتی روز را یکی از راهبردهای توسعه و موفقیت ورزش دانست و تاکید کرد: بدون تردید اگر بتوانیم اصول علمی را در مدیریت ورزش وارد کرده و بر اساس آن برنامه های خود را تدوین کنیم با شتاب در پیشرفت ورزش منطقه مواجه خواهیم شد.

رئیس اداره ورزش گنبدکاووس از برگزاری همایش استعدادیابی و مدیریت ورزش در این شهرستان به منظور به روزرسانی دانش مدیران و مربیان ورزشی خبر داد و گفت: در این همایش چهارنفر از اساتید حوزه مدیریت ورزش و استعدایابی استانی و ملی به ارائه سخنرانی و تجارب خود خواهند پرداخت که یکی از این افراد یکی از فرهمانا کشتی جهان و المپیک خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان ورزش کشتی گنبدكاووس همايش المپيك مدیریت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد

سال گذشته در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی، نورالدین تورسینوف قزاق سهمیه المپیک 2024 گرفت و ناصر علیزاده و سایر آسیایی ها از سهمیه محروم شدند.

به گزارش طرفداری، ناصر علیزاده در مسابقات قهرمانی آسیا طلا گرفت اما برای کسب سهمیه، ایران علیرضا مهمدی جوان را به میدان فرستاد و این جوان که سال قبل در 82 کیلو نایب قهرمان جهان شده بود، توانست با پیروزی برابر حریف قدرتمند ازبکستانی یعنی بردیموراتوف به المپیک برسد. این کشتی گیر ازبک در مسابقات جهانی سال قبل بهترین آسیایی بود که هر چند مثل تورسینوف به سهمیه المپیک نرسید، اما برابر علی چنگیز ترک که قهرمان مسابقات شد، بازنده شد.

بردیموراتوف در بازیهای آسیایی سال قبل هم موفق شده بود با برتری برابر ناصر علیزاده در دیدار فینال، قهرمان آن مسابقات شود. او در آن مسابقات ناصر علیزاده را 7-4 شکست داد.

به عبارتی علیرضا مهمدی برابر کشتی گیری برنده شد که سال قبل در مسابقات جهانی برابر قهرمان جهان تنها 3-3 باخته و برد مهمدی یک پیروزی عالی و روحیه بخش است. قطعا در مسابقات جهانی کشتی تنها 4-3 نفر در سطح این کشتی گیر ازبک و بالاتر از او هستند و می توانیم امیدوار باشیم که مهمدی بعد از صعود به وزن 87 کیلوی مسابقات المپیک هم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE