Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی با حضور احمدی پور، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمان، کارشناسان معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ابراهیمی و عرب نژاد اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه روشنای فردای کرمان (اوتیسم) و جمعی از توانخواهان بخش حرفه آموزی مرکز امام علی در مرکز اوتیسم امام علی ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین از معلولین موفق تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی رضا احمدی پور معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمان در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های بی نظیر افراد دارای معلولیت گفت: فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت زمینه مناسبی است تا با توجه ودقت نظر بیشتر به توانمندی‌های باالقوه و بعضا شگفت آور این قشر از افراد جامعه برای استفاده وبهره مندی از توانمندی‌های آنان برنامه ریزی علمی ومدون صورت پذیرد تا با ایجاد زمینه استقلال پایدار آنان جامعه نیز از توان آنان بهره‌مند شود.

علی غضنفری مقدم مدیرعامل مرکز اوتیسم امام علی هم در این مراسم ضمن تقدیر از افراد دارای معلولیت و کسب موفقیت‌های آن‌ها گفت: مرکز اوتیسم امام علی کرمان جزو پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز اوتیسم کشور است که بیش از ۶۰ نفر از فرزندان اوتیسم را به صورت روزانه تحت پوشش خود دارد و زیر نظر خیریه مولی الموحدین و تحت نظارت بهزیستی فعالیت می‌کند.

او فعالیت‌های مرکز اوتیسم را در زمینه توانمند سازی فرزندان تحت پوشش عنوان کرد و افزود: امیدواریم که بتوانیم با تلاش تمامی دلسوزان به این موفقیت دست یابیم.

در ادامه این مراسم از توانخواهان موفق مراکز و ورزشکاران مدال آور در مسابقات پارالمپیک با اهدای لوح تقدیر وهدایایی تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم مدعوین با حضور در محل نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی توانخواهان مراکز از آثار به نمایش در آمده بازدید کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان ورزش معلولین مرکز اوتیسم امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه