Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

وی افزود: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیرانی گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های لرستان، همدان، زنجان و کردستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین و کرمانشاه هم مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: محور هراز (تونل‌های سد، وانا، تکاور و زیار باغ)، واقع در استان مازندران، بدلیل انجام عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل، کیلومتر ۲۵ الی ۹۵، درمورخ ۱۵ لغایت ۱۶ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120915 برچسب‌ها وضعیت راه ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر،  سنگین و عکس آن  نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس