Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید رسول باقری افزود: به تازگی خبری مبنی بر قطع آب در استان تهران در ۹۰ روز آینده در همه جا منتشر شده که به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد.

او اضافه کرد: تابستان امسال را با وجود خشکسالی و کمبود آب توانستیم بدون هیچ قطعی آب سپری کنیم. بنابراین این گونه نیست که تا ۹۰ روز دیگر با مشکل جدی مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هیچ عنوان بحث جیره بندی آب در تهران را نخواهیم داشت.

معاون درآمد آب و فاضلاب تهران بیان کرد: در حال حاضر با مدیریت سدهای کشور مشکل خاصی نداریم، اما اینکه مخازن سدها نسبت به سال گذشته کاهش یافته قابل انکار نیست، ولی مردم نگران نباشند.

باقری گفت: در حال حاضر با بارش‌های اخیر و کاهش دما در کشور و به ویژه در تهران مصرف آب نسبت به تابستان کاهش یافته است که امیدواریم سقف بارش در کشور افزایش یابد تا شاهد کمبود آب در تابستان سال آینده نباشیم.

معاون درآمد آب و فاضلاب تهران بیان کرد: در تهران روزانه حدود سه میلیون متر مکعب آب مصرف می‌شود. اگر ۱۰ درصد صرفه جویی صورت بگیرد، معادل ۶۰۰ هزار مترمکعب ذخیره می‌شود که به میزان تامین آب برای جمعیت ۱.۵ میلیون نفری است.

کد خبر 641376 برچسب‌ها وزارت نیرو آب تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت نیرو آب تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • پیامدهای اِل‌نینو؛ اعلام وضعیت اضطراری و جیره‌بندی برق در اکوادور