Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور از نوسازی ۵۳۰۰تاکسی در کشور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری به هدفگذاری انجام شده یعنی نوسازی ۱۰هزار تاکسی در کشور برسیم.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کشور افزود: مشکلات جدی در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی وجود دارد همانند قیمت که چالش جدی قلمداد می شود به شکلی که از ابتدای آذرماه برای اصلاح قیمت و افزایش آن، این طرح متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افزایش قیمت باعث شده است قدرت برنامه ریزی از ما و رانندگان گرفته شود؛ برای مثال راننده ای که آمادگی نوسازی را تا ابتدای آذر ماه داشت در صورتی که افزایش قیمت اتفاق بیافتد کسری بودجه خواهد داشت و باید تدارک این کسری را ببیند لذا حتی ممکن است نتواند آن را فراهم کند.

وی تاکید کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت تقاضا داشته ایم اهتمام ویژه و کمک بیشتری به ما بدهند تا در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تامین تسهیلات مورد نیاز را در چارچوب ماده ۸ قانون هوای پاک که دولت را مکلف به تامین تسهیلات کرده است، داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید در بخش تامین خودرو تفاوتی قائل شوند میان خودروهای عمومی و شخصی تا اگر افزایش قیمت اتفاق افتاد و یا عرضه متوقف شد، حدود ۱۰ هزار خودرویی که در سال مقرر شده در حمل و نقل عمومی استفاده شود از تلاطم دور باشند؛ در راستای مسئولیت اجتماعی دستگاه ها هم این مسئله خیلی زیادی نیست و قدرت برنامه ریزی و تصمیم گیری مجموعه های اجرایی فرایند نوسازی و رانندگان را فراهم می کند و به این ترتیب شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور درباره تعداد تاکسی های نوسازی شده در کشور از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۵۳۰۰ دستگاه تاکسی در کشور نوسازی شده و امیدواریم تا پایان سال جاری به هدفگذاری انجام شده یعنی نوسازی ۱۰هزار تاکسی در کشور برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور تاكسيراني نوسازی ناوگان تاکسیرانی نوسازی ناوگان تاکسیرانی تاکسی در کشور ابتدای سال افزایش قیمت سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی اعلام شد

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228304 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)