Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار و حواشی پیرامون فعالیت‌های خصوصی و مالی شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال بر سر فوتبال و فوتسال زنان هم سایه افکنده است و تیم‌های ملی زنان را در وضعیت آشفته‌ای قرار داده است، در حالی که مسابقات مهمی پیش روی بانوان ایران است و دختران نیازمند توجه و حمایت همه‌جانبه از سوی مسئولان فدراسیون هستند، به نظر می‌رسد، مدیریت فوتبال و فوتسال زنان به امان خدا رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم برای پیشبرد امور فوتبال زنان فعالیت خود را با چهره‌ای شروع کرده و ادامه می‌دهد که بیش از تمرکز روی امور مربوط به فوتبال زنان و توسعه بخش‌های عقب مانده این قشر از فوتبال کشور، حواشی اقدامات شخصی او در زمینه مالی، اکنون دامن فوتبال زنان را گرفته است و چه بسا روند رو به رشد فوتبال زنان را هم متوقف کند.

گویا رئیس فدراسیون که نگاه خود را به فوتبال زنان توسعه‌ای معرفی می‌کرد، چشم بر روی اوضاع آشفته این بخش بسته و با ادامه همکاری با موسوی که تمرکزش بر فعالیت‌های شخصی و اقتصادی است، ضربه بزرگی را به توسعه بخش زنان وارد می‌کند.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود و ایران برای اولین بار به این رقابت‌ها راه پیدا کرده است. از طرفی قرعه سختی دارد و با چین، چین تایپه و هند همگروه است. تیم‌های قدرتمندی که بار‌ها سابقه حضور در این تورنمنت را دارند و حتی چین با هشت عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم جام ملت‌ها است. در این شرایط ایران جز اردو‌های داخلی برنامه دیگری ندارد. اردوی بلژیک لغو شد و مریم ایراندوست هم اعلام کرده بود هیچ تیمی حاضر به برگزاری بازی دوستانه با ایران نیست.

تیم ملی فوتسال هم اوضاع خوبی ندارد؛ کادر فنی هنوز مشخص نشده است و حدود دو سال از تعطیلی تیم می‌گذرد. فوتسالی که دو دوره پیاپی قهرمان آسیا شده، با بی‌توجهی مسئولان فدراسیون روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و رها شده است.

تورنمنت جام قهرمانی فوتسال زنان آسیای مرکزی تحت عنوان کافا ۲۹ دی ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تیم ایران هنوز درگیرودار سرمربی است. هرچند فوتسال ایران نسبت به تیم‌های آسیایی مرکزی سطح بالاتری دارد، اما تیم ملی مدت زیادی است که در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده و حضور در کافا محکی برای بررسی وضعیت کلی تیم است تا به تدریج برای حضور در جام ملت‌ها آماده شود.

در مقطع حساسی که رویداد‌های مهمی پیش روی تیم‌های ملی است، شهره موسوی وقتی برای رسیدگی به مسائل آن‌ها ندارد. به تازگی هم اخباری مبنی بر ورود مراجع قضایی به فعالیت‌های اقتصادی او منتشر شده است. به نظر می‌رسد با این اوضاع نمی‌توان انتظار داشت که نایب رئیس زنان وظایف خود در فدراسیون را اولویت فعالیت‌هایش قرار دهد. این بی‌توجهی تا آنجاست که شنیده شده بخش زنان فدراسیون برای پیگیری و انجام برنامه‌هایی که نیازمند امضا و پیگیری نایب رئیس زنان است، مشکل دارند و آن‌ها هم با چالش‌هایی روبرو شده‌اند.

البته گاهی شهره موسوی - بخوانید نمایشی - در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود تا فشار انتقادات را کم کند، اما هیچ گاه روند فعالیت‌هایش را تغییر نداده و تاکنون در ساختمان فدراسیون حضور نیمه وقت هم نداشته است.

هرچند زمزمه‌هایی از نارضایتی رئیس فدراسیون فوتبال از موسوی به گوش می‌رسد، اما هنوز اقدامی جدی در مورد تعیین تکلیف این پست حساس صورت نگرفته است. قطعا ادامه این وضعیت به فوتبال و فوتسال زنان آسیب می‌زند.

اکنون هم شاهد اوضاع آشفته بخش زنان هستیم که ماحصل بی‌توجهی نایب رئیس و مشغله‌های غیرفوتبالی اوست، اما سوال مهم این است که چرا با وجود اینکه رئیس فدراسیون فوتبال هم به این بی‌توجهی‌ها آگاه است، کاری برای سروسامان دادن به اوضاع فوتبال زنان نمی‌کند؟

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهره موسوی فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون فوتسال زنان فوتبال زنان نایب رئیس بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالانشین برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های قعرنشین برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر در تلاش هستند. استقلال تهران و پرسپولیس به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند و در قعر جدول نیز دو تیم صنعت نفت و نساجی با ۱۶ امتیاز قرار گرفته‌اند و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.

حسن اشجاری کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم اظهار داشت: با نگاهی به جدول کاملاً مشخص است که قهرمانی بین یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم‌ها شانس بسیار کمی دارند.

مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم با این حال باز شانس استقلال بالاتر است در صورتی که مدیریت و کادر فنی این باشگاه حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و دست از اختلاف بردارند، چون این تیم صدرنشین است و با توجه به بازی‌هایی که دارد می‌تواند امتیازات لازم به دست آورد و بار دیگر به قهرمانی دست یابد.

دوست دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود

او ادامه داد: در پایین جدول شرایط خیلی سخت‌تر از بالای جدول است و به نظرم هر تیمی که با صنعت نفت، نساجی و استقلال خوزستان نباید احساس آرامش کند. هر ۳ تیم از باشگاه‌های قدیمی در ایران هستند و امیدوارم نساجی که یکی از تیم‌های پرطرفدار در ایران به حساب می‌آید و با توجه به هزینه‌هایی که کرده است به نظرم می‌تواند از دیدارهای باقی مانده امتیازات خوبی را کسب کند و در لیگ برتر باقی بماند اما کار دو تیم جنوبی استقلال و نفت سخت است و نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم در لیگ باقی می‌ماند.

بیانیه نویسی فقط باعث ایجاد حاشیه در تیم‌ها می‌شود

اشجاری در رابطه با بیانیه نویسی باشگاه‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌هایی که رو به بیانیه نویسی بروند جریمه سنگینی لحاظ خواهد کرد، گفت: بیانیه نویسی تنها باشگاه‌ها را وارد حاشیه می‌کند و این موضوع تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد و در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها هم اثر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در رابطه با جریمه فدراسیون فوتبال هم باید بگویم این نتیجه‌ها سودی به همراه نخواهد داشت و اگر درگیری بین باشگاه‌ها رخ دهد باز سراغ بیانیه نویسی می‌روند. این مساله باید ریشه‌یابی شود تا هیچ مدیری سمت این کارها نرود.

اشجاری در پایان گفت: هواداران فوتبال نیاز دارند تا یک بازی زیبا تماشا کنند که با ایجاد حاشیه‌های زیاد مانند همین بیانیه نویسی باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان از بین رود. امیدوارم در سال‌های آینده دیگر شاهد اینگونه حاشیه نباشیم و بیشتر به دنبال رفع نقاط ضعف تیم‌ها برویم.

کد خبر 6080987

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد