Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۷ اظهار داشت: بازی کیفیت خوبی نداشت، انتظار این بود بتوانند بازی بهتری ارائه بدهند. پرسپولیس و استقلال هر کدام ۲ موقعیت داشتند. در حالی‌که هر دو تیم به برد نیاز داشتند، اما برای مساوی کردن آمده بودند، اما‌ موقعیت چندانی خلق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازیکنان پر اشتباه ظاهر شدند، چند دقیقه از مسابقه استقلال خوب بود، بعد پرسپولیس، دو موقعیت داشت. پرسپولیس نیمه دوم را خوب شروع کرد، دو موقعیت خوب داشت، اما نتوانست از آن استفاده کند.

*بیانیه مدیران ۲ دو تیم حساسیت‌ها را بالا برده بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بیشتر اعتراضات به داوری بازی بود، تیم‌ها آمده بودند تا نبازند. در دربی باید جسورتر و با انگیزه تر ظاهر شد و نباید بترسند. عدم حضور تماشاگران نیز انگیزه‌ را از بازیکنان گرفته بود. از طرفی بیانیه‌هایی که مدیران دو تیم داده بودند، حساسیت‌ها را بالا برده بود و همین مزید علت شد که تیم ها به تساوی راضی شوند.

جواد منافی درباره داوری داوری ۹۷، گفت: داوری چیز خاصی نداشت، بعضی ها گفته بودند که پنالتی درست است، بعضی‌ها گفته بودند نیست. بعضی ها به علت شرایط خاص گفته بودند نبود؛ پس فرقی نمی‌کرد. اعتراضات بیش از حد شده بود. فکر می‌کنم اعتراض کادرفنی و بازیکنان دو تیم به داور بیش از حد بود و فشارها هم زیاد بود. دربی حساس است و شرایط خاص خود را طلب می‌کند.

*پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم و هوادار در هفته نهم لیگ برتر، عنوان کرد: پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد، دو بازی را در استادیوم آزادی بردیم و شرایط تیم در جدول خوب شد. چند بازی دیگر در تهران داریم و باید بتوانیم در استادیوم آزادی بازی‌ها را برد بیشتری پشت سر بگذاریم و موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم؛ زیرا امتیاز تیم‌ها نزدیک به هم است. ۳ بازی خاص پیش رو داریم که نباید امتیاز آنها را از دست بدهیم چرا که ممکن است، همه چیز تغییر کند.

جواد منافی درباره افت این روزهای مهدی ترابی گفت: ترابی بازیکن بسیار باکیفیتی است و اگر به شرایط آرمانی خود برگردد می‌تواند گل‌های خوبی به ثمر برساند. باید به او شک وارد شود، اگر او به شرایط آرمانی اش برگردد، برای پرسپولیس و تیم ملی خوب می‌شود.

*هواداران از خط حمله انتظار گل‌های بیشتری دارند

وی افزود: ما در تمرینات پرسپولیس نیستیم و شرایط ترابی را نمی‌دانیم، او را باید از لحاظ روحی روانی به قبل برگردانند. در خط حمله هم عیسی آل کثیر از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته است. هواداران از خط حمله انتظار گل‌های بیشتری دارند، اما باید از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی باشند تا بتوانند گل بزنند، باید مهاجمان بهتر تغذیه شوند.

پیشکسوت پرسپولیس، در پایان در خصوص مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است، تیمی که دو دوره در فینال باشگاه‌های آسیا حضور داشته. بارها گفته شده و از مسئولین خواسته شده که زودتر تکلیف مدیریت تیم را مشخص کنند و این تیم پرطرفدار پرسپولیس را به ثبات برسانند، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نمی‌افتد. بیشتر بخوانید: فرار رو به جلوی مجیدی و گل‌محمدی با اسم رمز اشتباهات داوری/ ترسوها به بهشت نمی‌روند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل زوج مستحکم و آماده گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ در ترکیب پرسپولیس سبب شده این تیم حتی در غیاب علیرضا بیرانوند نیز گلی دریافت نکند‌.

البته به جز قلب خط دفاعی باید از عملکرد خوب دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن، دو مدافع کناری پرسپولیس نیز یاد کرد.

پرسپولیس در پنج دیدار آخر خود برابر استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان و صنعت نفت هیچ گلی دریافت نکرده و از بازی با فولاد روی ۱۳ گل خورده ثابت مانده‌اند.

دو گل شوکه کننده این هفته شمس آذر قزوین در دقایق پایانی به استقلال اگرچه برای آنها امتیازی به همراه نداشت اما باعث شد این تیم دیگر برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار نداشته باشد. استقلال در حال حاضر ۱۴ گل دریافت کرده است.

باتوجه به ابلاغیه این فصل سازمان لیگ در خصوص بازی‌های رو در رو و تساوی شدن دربی‌ها، در صورت برابر شدن امتیازات در پایان فصل تفاضل گل می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

در حال حاضر تفاضل گل دو تیم برابر و مثبت ۲۰ است. استقلال یک گل زده بیشتر دارد و پرسپولیس یک گل خورده کمتر دارد تا از این حیث نیز رقابت حساسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!