Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت وزنه‌برداری اردبیل و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشور از برگزاری اردوی این تیم در مغان خبر داد.

سعید علی حسینی ۱۵آذرماه با اعلام این خبر افزود: به‌عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل، با شرایط آب‌وهوایی استان آشنایی دارم و ارتفاع استان از سطح دریا، آب‌وهوای معتدل و مناسب مغان در فصل زمستان را موجب شده که به همین دلیل با همکاری فدراسیون و به همت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اردوی نخست تیم جوانان را در شهر پارس‌آباد برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برگزاری مسابقات لیگ حکم انتخابی تیم ملی جوانان را داشت و کمک کرد که نفرات برتر، مستعد و آینده‌دار را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان کشور افزود: باتوجه‌به اینکه مسابقات جهانی جوانان در ابتدای فروردین‌ماه سال آینده در یونان برگزار می‌شود، درخواست کردیم که اردوی تیم ملی هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

ملی پوش اسبق وزنه‌برداری کشور در خصوص برنامه اردوی نخست جوانان اظهار کرد: مرحله نخست اردو، به تمرینات قدرتی، رفع نواقص تکنیکی و آماده سازی افراد برای تمرینات پرفشار اردوهای دوم و سوم اختصاص دارد.

علی حسینی گفت: ترکیب خوبی از جوانان را در اختیار داریم و امیدوار هستیم با تمرینات منظم در مسابقات جهانی هم رکوردهای خوبی به ثبت برسانند و هم مدال‌های خوش‌رنگ به دست بیاورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سعید علی حسینی وزنه برداري پارس آباد مغان وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور