Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت‌زنی و پایش خودرو‌های عبوری در جاده رشت – رودبار به یک دستگاه کامیونت که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ بدون مجوز حمل و خارج از شبکه توزیع، به وزن ۳ تن و ۷۵۰ کیلوگرم در بازرسی از این خودرو کشف شد که این محموله به همراه راننده این خودروی باری به اداره دامپزشکی شهرستان رودبار ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی رودبار تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماموران یگان امداد اداره دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
ابوالحسن مزارعی افزود: در بررسی خودرو، ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز قانونی در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه محموله کشف شده به سمت جنوب شرق کشور حمل می‌شد، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب