Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@08:45:47 GMT

وضعیت هوای تهران دوباره قرمز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۶۳۲

وضعیت هوای تهران دوباره قرمز شد

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۲ قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده است و وضعیت هوای تهران دوباره قرمز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۱۵۲ قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده است ودوباره وضعیت هوای تهران قرمز شد

همچنین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۲۸ قرار داشت و هوای تهران قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پایتخت از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک، ۱۹۴ روز هوای قابل قبول، ۵۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۵ روز آلوده برای همه افراد داشته است. این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۱۵ روز هوای پاک، ۱۷۵ روز هوای قابل قبول، ۶۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۲ روز آلوده برای همه افراد داشته است.

همچنین بیشترین دمای هوا در روز جاری ۱۳ و کمترین دما ۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هوای تهران الودگی هوا هوای پاک هوای ناسالم برای همه افراد هوای تهران روز هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی با ابراز اینکه «ما هشت هزار ظرفیت برای معتادان متجاهر داشتیم»، خاطرنشان کرد: ۲۱ هزار و ۲۰۰ نفر در مراکز ماده ۱۶ حضور دارند و چهار هزار ظرفیت خالی داریم، ۱۲ هزار و ۲۰۰ ظرفیت ایجاد شد که اگر ایجاد نمی‌شد این افراد کف خیابان‌ها بودند.

احمدی صدر با اشاره به ایجاد ۱۶ هزار ظرفیت با احتساب چهار هزار ظرفیت خالی، تصریح کرد: یکی از بهانه‌های افراد دارای منع پذیرش شامل افراد دارای صغر و کبر سن، اعصاب و روان، بیماران عفونی و دارای زخم باز و ترنس‌ها و دیگر افراد بود که ما پذیرش تمام این افراد را انجام دادیم.

وی با اظهار اینکه "جمعیت این افراد به ۵ تا ۷ هزار نفر می‌رسد. "، ادامه داد: اگر ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در محدوده بازار، هرندی و دروازه غار پلمب نمی‌شد، ۱۲ هزار نفر را دستگیر می‌کردیم که بعد از آزادی مجدداً به این ۴۵۲ خانه بازمی‌گشتند. بیش از ۳۸۰ خانه برای این افراد ناامن و بلوک‌کشی شده است. ۸۲ کُلُنی که محل تجمع ۵۰ تا ۳۰۰ نفره بود، دیگر امروز وجود ندارد. ۱۸۲ کلنی با جمعیت تا ۵۰ نفر داشتیم که جمع‌آوری شدند.

احمدی صدر با اعلام اینکه در خلازیر، میدان محمدیه، راه‌آهن و محدوده‌هایی از این قبیل مردم نمی‌توانستند تردد کنند، گفت: با اقدامات صورت‌گرفته معتادان از این محدوده‌ها جمع‌آوری شده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در ساماندهی کودکان کار و خیابان وارد شد، اضافه کرد: این موضوع مطرح شد که جمع‌آوری وظیفه پلیس است و پلیس گفت خودرو ندارد و شهرداری خودرو در اختیار قرار دهد به‌طوری که ما ۲۵ دستگاه خودرو در اختیار قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با ابراز اینکه "یک ساختمان سه‌طبقه برای غربالگری کودکان کار اختصاص دادیم. "، یادآور شد: ما ظرفیتی ایجاد کردیم که خانواده‌های اتباع در آن فضا بخوابند و رد مرز شوند، حتی اتوبوس نیز برای انتقال این افراد اختصاص دادیم. ما خودرو، امکانات، تجهیزات، پول و... را اختصاص دادیم و اگر کاری انجام ندادیم، بگویید.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان آلوده شد
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • هوای اصفهان آلوده است
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هوای تهران سالم شد
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟