Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:20:36 GMT

آمار بستری بیمار جدید کرونایی در دزفول به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۶۵۲

آمار بستری بیمار جدید کرونایی در دزفول به صفر رسید

علی قمیشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه دزفول از نظر شیوع کرونا در وضعیت آبی کرونا قرار دارد که این امر مرهون تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و همکاری مردم است.

وی افزود: بعد از گذشت ۲۱ ماه از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان روز گذشته بستری بیمار جدید کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول به صفر رسید که امیدوار هستیم این اتفاق خوب و امیدوار کننده تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به وجود انواع واکسن‌ها در دانشگاه علوم پزشکی دزفول نسبت به تزریق واکسن کرونای خود اقدام کنند.

قمیشی در خصوص آمار واکسیناسیون نیز توضیح داد: تاکنون ۷۹ درصد افراد بالای ۱۸ سال در دزفول، دُز اول و ۶۶ درصد این گروه سنی هر دو دُز را دریافت کرده اند. همچنین ۸۱ درصد افراد بین ۱۲ تا ۱۷ سال نیز دُز اول و ۵۶ درصد این گروه سنی هر دو دُز واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد گروه سنی بالای ۱۲ سال در دزفول هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، یادآور شد: دُز بوستر نیز به افراد مشمول تزریق می‌شود و هیچ کمبودی در زمینه واکسن وجود ندارد.

کد خبر 5368674

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دزفول شهرستان دزفول بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا عکس استانها ایلام آلودگی هوا بارش باران شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است

محمد رضا واحدی جو  گفت: طبق بررسی‌های پزشکی انجام شده ۱۵ تا ۲۰ درصد متقاضیان حج امسال استان خراسان رضوی به فشار خون و ۱۰ تا ۱۵ درصد به بیماری دیابت مبتلا هستند.

وی شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی را ۹ هزار و ۵۶۷ نفر اعلام کرد که چهار هزار و ۳۶۵ نفر از این متقاضیان مرد و پنج هزار و ۲۰۲ نفر زن هستند و در قالب ۶۷ کاروان راهی زیارت خانه خدا می‌شوند.

نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه متوسط سنی این متقاضیان ۵۶ سال است، گفت: معاینات پزشکی کلیه این متقاضیان انجام شده و ۱۸ نفر به دلیل عدم توانایی جسمی و مسائل پزشکی فاقد استطاعت بدنی تشخیص داده شده و با سایر متقاضیان جایگزین شدند.

وی بیان کرد: تزریق واکسن متقاضیان حج تمتع نیز از هفته آینده آغاز می‌شود که تزریق واکسن مننژیت برای کلیه افراد اجباری و سایر واکسن‌ها از جمله آنفلوانزا بر اساس توصیه پزشکان تزریق خواهد شد.

نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۲ خرداد جاری ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد