Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@22:06:51 GMT

بارش برف و باران در مرکز و شمال غرب ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۷۹۶

بارش برف و باران در مرکز و شمال غرب ایران

آفتاب‌‌نیوز :

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) افزود: امروز شاهد بارش پراکنده در استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و شمال خوزستان، آذربایجان‌شرقی و غربی، کردستان، زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران و قزوین هستیم.

وی بیان‌داشت: بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است و احتمال کولاک و آب‌گرفتگی معابر و تاخیر در پروازها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، شمال خوزستان، ایلام، بلندی‌های استان‌های قزوین، البرز و تهران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در پی سکون هوا در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق پرتردد و صنعتی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

وی گفت: امروز و فردا نیز در نوار شرقی به‌ویژه بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان و سمنان، وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد که در مناطق مستعد این شرایط سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

گودرزی ادامه‌داد: آب‌های خلیج‌فارس اوایل وقت امروز مواج و متلاطم است.

وی خاطرنشان‌کرد: امروز آسمان تهران نیز ابری و غبارآلود است. کمینه دما امروز در ایستگاه مهرآباد به پنج درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آمدن موج اول بارش‌ها به نیمه جنوبی فارس و با جاری شدن آب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بسیاری از سدهای مناطق جنوبی استان فارس امروز سه‌شنبه پر آب شدند.

همچنین بارش باران بهاری در واپسین روزهای فروردین سبب جاری شدن آب در مسیل رودخانه‌های شهر لامرد و پر شدن سد دِه‌شیخ این شهر شد.

ده‌شیخ در فاصله ۱۲ کیلومتری لامرد و ۳۱۷ کیلومتری شیراز در جاده لامرد - اشکنان واقع شده است.

اداره کل هواشناسی استان فارس برای امروز و فردا در مناطق جنوبی استان فارس به ویژه شهرهای لامرد، مهر، لار، گراش، عوض، خنج و زرین‌دشت، بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و باد شدید پیش‌بینی کرده و نسبت به احتمال وقوع سیلاب هشدار داده است.

کد خبر 6079617

دیگر خبرها

  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد
  • روستای کاروان قشم رکوردار بارش باران
  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات
  • رگبار باران در شمال تهران
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • خراسان رضوی گرم می‌شود
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست