Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری محمدتقی جاپلقی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان اظهارداشت: با مالیات‌های ارزش افزوده پرداختی به شهرداری شهرکرد، در چند ماه گذشته چندین دستگاه خریداری شده که نقش بی‌بدیلی در عمران و آبادانی شهر در آینده خواهد داشت.

وی تلاش کارکنان نظام مالیاتی را در تحقق درآمدهای کشور قابل تقدیر دانست و افزود: شهرداری شهرکرد در امر فرهنگ‌سازی مالیاتی در کنار اداره کل امور مالیاتی استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شهرکرد بیان کرد: روابط مجموعه شهرداری شهرکرد با اداره کل امور مالیاتی در دوره جدید، رابطه‌ای مثبت و سازنده در جهت خدمت بهتر به مردم و شهروندان خواهد بود.

کوروش بیگدلی مدیر کل امور مالیاتی استان در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان و در ۷ماهه اول امسال بالغ بر ۱۲۲میلیارد تومان از محل درآمدهای ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

وی افزود: روابط حسنه و سازنده‌ای بین اداره کل امور مالیاتی استان با شهرداری شهرکرد در دوره‌های مختلف به‌خصوص در چند سال اخیر وجود داشته و این شهرداری در امر فرهنگ‌سازی مالیاتی و نامگذاری اماکن عمومی به نام مالیات جهت نهادینه‌سازی فرهنگ پرداخت مالیات در استان می‌تواند تأثیرگذار باشد.

مدیر کل امور مالیاتی استان بیان کرد: تلاش مدیران و کارکنان نظام مالیاتی بر تحقق درآمدهای کشور در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه بدون فشار بر تولید و بازار است.

بیگدلی ادامه داد: عوارض ارزش افزوده در استان چهارمحال و بختیاری در موعد مقرر به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود که کمک شایانی در امر پیشرفت استان بوده است.

وی گفت: مؤدی‌مداری و رضایتمندی شهروندان در کنار انجام وظیفه و وصول مالیات که جزء وظایف‌ ذاتی نظام مالیاتی است، در اولویت برنامه‌های اداره کل امور مالیاتی استان می‌باشد.

46

کد خبر 1579972

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری اداره کل امور مالیاتی کل امور مالیاتی استان شهرداری شهرکرد ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران

دومین هم‌اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۳ با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری و لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عباس شعبانی با اشاره به تشکیل جلسات تخصصی در راستای برنامه ریزی درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه، بر ضرورت تحقق برنامه ریزی ماهانه مناطق در راستای رسیدن حداکثری به اهداف پیش بینی شده تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه از در نظر گرفتن برنامه فصلی برای مناطق ۲۲ گانه خبر داد و افزود: ما امسال به تفکیک هر فصل بر مبنای زمان بندی مشخص هدف فصل مورد نظر را محقق خواهیم کرد و هدف گذاری برای سال پیش رو با درنظر گرفتن سقف‌های درآمدی پیش بینی شده می‌باشد که باید در راستای ارائه خدمات بهتر و کیفی تر به شهروندان صرف شود.

عباس شعبانی در ادامه حل کردن موضوعات مشترک و تخصصی و موارد خاص مناطق ۲۲ گانه را اولویت ۲ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ دانست که باید در رأس همه موضوعات قرار گرفته و برطرف شود تا همه موضوعات مربوط به مناطق ۲۲ گانه خصوصاً در مباحث مربوط به عوارض و کمیسیون‌های ماده پنج، هفت و ماده صد برای روزهای پایانی سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف و برطرف شود. 

تدوین برنامه درآمد مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۳ بر مبنای عملکرد قابل قبول مناطق در سال گذشته

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در ادامه ضمن تشکر از معاون هماهنگی و امور مناطق و شهرداران مناطق ۲۲ گانه در راستای فعالیت ها و تلاش های بی وقفه در سال ۱۴۰۲ افزود: با وجود تغییر متغیرهای مربوط به قانون درآمدهای پایدار شهری با فعالیت همه جانبه مناطق، سال ۱۴۰۲ را با تحقق اهداف پیش بینی شده پشت سر گذاشتیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با توجه به پشت سرگذاشتن روز معمار و تبریک این روز گرامی به همه معماران گفت: ان‌شاءالله آینده شهر تهران بتواند یک شهر با کیفیت برای زندگی شهروندان باشد.

اطلاع رسانی به موقع و حداکثری خدمات ارائه شده به شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳

لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز با حضور در این هم اندیشی ضمن تقدیر از عملکرد بی نظیر محق شده توسط مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۲ و اشاره به گزارش ارائه شده درباره طرح «رصد» در صحن شورای شهر تهران و تحقق ۹۸ درصدی اهداف این طرح، همت مضاعف مناطق را برای اطلاع رسانی امور و پروژه‌های انجام شده و در حال انجام مناطق به شهروندان خواستار شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: هر منطقه می‌بایست یک بسته اطلاع رسانی پروژه‌های مهم شهری که در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان در حال انجام است را با یک شیوه مدون و اثر گذار تدوین و به اطلاع مردم رساند.

فروزنده در ادامه از اختصاص بودجه مختص به مناطق ۲۲ گانه در جهت تحقق فعالیت‌های عمرانی خبر داد.

مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از موضوعات تخصصی مناطق در حوزه شهرسازی، مالی و اقتصاد شهری و ارائه پیشنهادات ویژه مختص هر منطقه برای رفع این موضوعات پرداخت.

بر اساس گزارش سایت شهر، در خاتمه این نشست شهرداران مناطق ۲۲،۲۱،۲،۱،۳،۱۵،۱۳به بیان چالش‌ها و پیشنهادات خود در خصوص تحقق حداکثری اهداف پیش بینی شده برای مناطق در سال ۱۴۰۳ پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد