Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:50:53 GMT

سازمان هواپیمایی به مجلس پاسخگو نیست!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۲۴۷۳

سازمان هواپیمایی به مجلس پاسخگو نیست!

ایری در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در زمینه گران شدن بلیط هواپیما و لزوم بازگشت قیمت‌ها به نرخ‌های قبلی، پاسخی ارائه نداده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عبدالجلال ایری در مصاحبه با بخش «باسخنگویان» در برنامه «رویداد» گفت: در این هفته در ارتباط با بحث کاهش تعرفه های بنگاه های معاملاتی یکسری موارد که از قبل بررسی کردیم را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ارتباط با بحث بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و بحث پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) یکسری موضوعات را بررسی خواهیم کرد.

همچنین تعیین تکلیف عرصه های تصرفی دولت در شهرهای بالای 250 هزار نفر را مد نظر داریم که در روز یکشنبه بررسی می شود.

ایری از سوال نماینده ها از وزیر نیرو خبر داد و افزود: با مشکلات کمبود آب و برق در سطح شهر رو به رو بودیم و جلسه ی برگزار می شود که ان شاالله روز سه شنبه در خدمت وزیر نیرو خواهیم بود و در روز دوشنبه نیز کمیته آب و فاضلاب، حمل و نقل ریلی، مسکن و عمران و کمیته نظام های فنی و مهندسی موضوعاتی را در ارتباط با عملکرد بودجه 1400 در حوزه های فوق در نظر می گیرند.

این نماینده مجلس به رادیو گفت‌وگو گفت: هفته قبل موضوع ایرلاین ها را نیز با وزیر مطرح و انتقاد شدید خود را بیان کردیم ولی بر اساس قول رئیس سازمان هواپیمایی قرار بود قیمت ها بعد از تصویبات ستاد ملی کرونا به نرخ قبل باز گردد ولی سازمان هواپیمایی امروز مطرح می کند هر کس شکایتی دارد با فلان شماره تماس بگیرد.

ایری معتقد است چنین حرفی مبنا ندارد و تاکید دارد بعد از پیگیری های نمایندگان هنوز پاسخی دریافت نشده است.

وی در عین حال تاکید کرد پاسخ وزیر نیز قانع کننده نبود و کار در دست بررسی قرار خواهد گرفت و مجلس همچنان درپی پاسخی قانع کننده است چون قیمت ها باید به صورت قبل باز گردد و از طرفی افزایش قیمت های کنونی معقولانه نیست.

ایری ادامه داد: وزیر راه هر هفته به مجلس می آید ولی حتما در همین هفته موضوع ایرلاین ها را پیگیری خواهیم کرد و پاسخ به آن را به زمانی موکول کنید که با سازمان هواپیمایی کشوری برگزار می کنیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر مصاحبه حرم مطهر دولت مد مشکلات برق حمل و نقل مسکن بودجه مجلس افزایش قیمت سازمان هواپیمایی کشوری نماینده مجلس وزیر نیرو معاملات حرم حضرت معصومه س حرم مطهر امام رضا ع عبدالجلال ایری برنامه رویداد تعرفه های بنگاه سازمان هواپیمایی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو ضمن پوزش از مسافران به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، بیان کرد: به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف شده و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه‌ریزی شده هستند.

یازرلو اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

گفتنی است؛ در ساعت ۶:۱۶ صبح امروز، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود که به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از فرودگاه‌های کشور با محدودیت عملیاتی مواجه شده و بر همین اساس تا ساعت ۱۰ صبح امروز پرواز‌ها باطل و یا با تاخیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد