Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح جدید "مثبت حرکت" که توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دنبال می‌شود بناست ۲۷ هزار دستگاه ویلچر به کودکان معلول ۳ تا ۱۴ سال کشور اعطا شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این استان نیز در یک مرحله ۱۰۰ دستگاه ویلچر از سوی بنیاد ۱۵ خرداد به سازمان بهزیستی استان تحویل داده شد و در مرحله جدید نیز به مناسبت روز معلول ۵۰ دستگاه ویلچر دیگر به کودکان معلول این استان تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این برنامه تداوم خواهد داشت و تلاش است در مناسبت‌های مختلف برای رفع نیاز معلولان ۳ تا ۱۴ سال استان برنامه تحویل ویلچر را داشته باشیم.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان چهارمحال و بختیاری ویلچر سازمان بهزیستی محمد کریمی دستگاه ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: ۲۱ فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: در تقویم ایران دهه آخر فروردین، به عنوان دهه افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام برای ساخت مسکن محرومین نامگذاری شده است.

حجت الاسلام میرعمادی بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی و اولیه هر فردی داشتن سرپناه و مسکن است و انسان، نیازمند خانه و مسکن است تا بتوانند به حیات و زندگی خود با آرامش و امنیت ادامه دهند.

وی اضافه کرد: امام راحل با دوراندیشی خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی به موضوع مهم مسکن توجه داشتند و ۲ ماه بعد از انقلاب اسلامی، در ۲۱ فروردین سال ۵۸ حسابی را به نام خودشان تحت عنوان حساب ۱۰۰ افتتاح کردند تا با کمک خیرین و نیکوکاران برای محرومین و نیازمندان، مسکن ساخته شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: اکنون بعد از ۴۵ سال از تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شاهدیم که این نهاد مردمی و انقلابی کارنامه درخشانی در زمینه ساخت مسکن داشته است.

وی با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در حوزه عمرانی روستایی برای ۲۱۱ روستای استان قم طرح هادی تهیه و اجرا کرده و در ۲ سال گذشته نیز در ۸۰ روستای استان قم طرح هادی اجرا و بر اساس نیازهای هر روستا این طرح بازنگری شده که این امر در راستای عمران و آبادی روستاها موثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم اضافه کرد: از سال ۸۴ تاکنون ۹۴۵۰ واحد مسکونی روستایی در استان قم مقاوم سازی شده و این بدان معنا است که نیمی از خانه های روستایی استان قم مقاوم سازی شدند که این امر مانع از بروز تلفات زیاد در حوادث طبیعی بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: یکی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم واگذاری زمین برای افراد فاقد زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است که در سال گذشته ۵۰۰ قطعه زمین روستایی به افراد فاقد زمین و جوانانی که نیازمند زمین با کاربری های مختلف از جمله برای ایجاد اشتغال بودند واگذار شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۶۰۰ سند روستایی در استان قم صادر و به مردم روستاها تحویل شد که این امر بسیار قابل اهمیت است که در سال جاری نیز این اقدام ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم عنوان کرد: بنیاد مسکن تلاش دارد تا با دادن تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان این امکانات را به آنان بدهد تا مسکن خود با بازسازی و نوسازی کنند.

وی افزود: در دولت سیزدهم وام روستایی ۳۵۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است که این امر خدمت بزرگی برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در کشور است.

حجت الاسلام میرعمادی اضافه کرد: امسال سال تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که بنیاد مسکن مصمم است تا در این زمینه جهش خوبی ایجاد کند و با واگذاری زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، این امر را به مردم واگذار کند و مردم خود بتوانند مطابق خواست خود مسکن مورد نیازشان را بسازند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم امسال در هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری به متقاضیان تحویل می دهد که البته انتظار می رود، دستگاه های خدمات رسان نسبت به فراهم کردن زیرساخت های لازم مسکن های ساخته شده اقدام کنند، چرا که مسکن بدون زیر ساخت مورد نیاز مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: از سال ۹۵ تا سال گذشته از سوی حساب ۱۰۰ حضرت امام، مبلغی بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن محرومین و نیازمندان کمک شد.

وی بیان کرد: ۱۲۲ قطعه زمین رایگان به خانواده های دارای دو معلول از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم داده شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم اضافه کرد: امیدواریم با کمک خیرین و نیکوکاران بتوانیم مسکن لازم برای اقشار محروم جامعه احداث شود که برای این اقدام کمک به حساب ۱۰۰ حضرت امام بهترین اقدام است.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی غیر دولتی است بودجه دولتی ندارد و با کمک خیرین و خود متقاضیان مسکن مورد نیاز را می سازد و همگان وظیفه دارند برای مسکن اقشار محروم و ضعیف جامعه اقدام کنند.

حجت الاسلام میرعمادی ابراز کرد: در بخش شهری ۱۴ هزار واحد مسکن تاکنون تحویل مردم قم شده و در سایت ۱۷ هکتاری و ۲۲ هکتاری نیز ۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده که بخشی از آن در حال تکمیل و بخشی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کد خبر 6082793

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری