Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در پایان دیدار با نروژ در چارچوب رقابت‌های قهرمانی هندبال زنان جهان عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

خلیلی در این دیدار عملکرد قابل توجهی داشت و بارها با سد کردن مهاجمان تیم ملی نروژ مانع باز شدن دروازه تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازی نخست تیم ملی برابر رومانی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت تا و صفحه رسمی فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی به عملکرد دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پرداخت و عکس‌العمل‌های وی را درخشان توصیف کرد.واسیله: برای پوشش دختران هندبالیست ایرانی احترام قائل هستم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال هندبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

مانوئل نویر در روزی که قدرت پاس بی‌نظیرش را بار دیگر اثبات کرده بود، رکورد مهمی را به ثبت رساند. 

طرفداری | بایرن مونیخ در شبی که مانوئل نویر درخشان ظاهر شده بود، مجموعا با برتری 3-2 مقابل آرسنال راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. 

به گزارش اوپتا؛ مانوئل نویر با کلین‌شیتی که مقابل آرسنال به ثبت رساند، به یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. سنگربان افسانه‌ای باواریایی‌ها اکنون با 58 کلین‌شیت بهترین عملکرد را در تاریخ مسابقات اروپایی دارد. او پیش از بازی امشب در کنار ایکر کاسیاس (57)، این رکورد را به صورت مشترک در اختیار داشت. کاسیاس با 177 بازی این مهم را به ثبت رسانده بود اما نویر امشب در بازی شماره 139 خود چنین عملکردی را به ارمغان آورد. جانلوییجی بوفون (53)، ادوین فن در سار (51) و پیتر چک (49)، دیگر بازیکنانی هستند که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارند. 

عملکرد خیره‌کننده مانوئل نویر در بحث ارسال پاس؛ دروازه‌بان یا هافبک؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند