Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – به نقل از ساکرنت، جیانی اینفانتینو گفت: تصمیم‌گیری درباره برگزاری جام جهانی فوتبال به صورت هر دو سال یک‌ بار دچار تعویق نشده است و این تصمیم به سود کشورهای کوچک است.

کشورهای آفریقایی عضو فیفا روز جمعه در اجلاس خود به برگزاری دو سال یک بار جام جهانی رای مثبت دادند.

این در حالی است که کشورهای آمریکای جنوبی و اروپا پیش از این بارها با این طرح فیفا مخالفت کرده و اعلام کرده‌اند که خواهان حفظ نسخه فعلی این رقابت‌ها و برگزاری هر چهار سال یک بار جام جهانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیانی اینفانتینو گفت: این واقعا جام جهانی نیست. جامی از بهترین تیم‌ها است که از نظر تاریخی بهترین تیم‌های اروپا و آمریکای جنوبی همیشه در این جام بوده‌اند. فرصت برای سایرین برای شرکت بسیار کم بوده است. این طرح برای کشورهای کوچک‌تر خیلی شرایط بهتری فراهم می‌کند. البته افزایش تعداد تیم‌ها ممکن است کمی آن را تغییر دهید، اما هنوز، وقتی باید چهار سال صبر کنید، زمان بسیار طولانی است. مثلا برای سنگاپور یک رویا است که در جام جهانی باشد.

فیفا نهاد حاکم بر دنیای فوتبال در حال بررسی امکان انجام جام جهانی هر دو سال یک بار است، اقدامی که با انتقاد شدید کنفدراسیون‌ها، باشگاه‌ها، بازیکنان و گروه‌های هوادار مواجه شده است. برگزاری جام جهانی با ۴۸ تیم (از سال ۲۰۲۶) در حال حاضر قطعی شده است.

 یک گروه مشاوره فنی فیفا به سرپرستی آرسن ونگر برگزاری هر دو سال یک‌بار جام جهانی را پیشنهاد داده بود که بحث‌های زیادی را برانگیخت. اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) و آمریکای جنوبی علیه این برنامه‌ها صحبت کرده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جیانی اینفانتینو انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ جیانی اینفانتینو سال یک بار جام جهانی دو سال یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد

ایسنا/همدان رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برپایی هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر، گفت: قرار است این نمایشگاه هر سال در یک شهرستان به صورت چرخشی برگزار شود.

مقصود قاسمی سه‌شنبه ۷ فروردین در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، به اهمیت تمرکززدایی و توزیع متناسب فرهنگی در شهرستان ها اشاره و مطرح کرد: در همین راستا شهرستان ملایر را برای برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان، اولویت قرار دادیم.

وی تصریح کرد: نیاز خانواده ها به مباحث قرآنی در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، بیشتر خود را نشان می دهد و اوج می گیرد بنابراین این نمایشگاه در ماه رمضان برگزار شد.

قاسمی به دعوت از حدود ۲۲ ناشر برای حضور در این نمایشگاه اشاره و مطرح کرد: همزمانی این نمایشگاه ها در سراسر کشور با نمایشگاه قرآن تهران ممکن است محدودیت هایی از نظر عرضه کتب مذهبی مختلف و حضور ناشران ایجاد کند اما خوشبختانه در این نمایشگاه مشکلی از نظر کتاب و نشر نداریم.

وی با بیان اینکه ناشران حضور یافته در این نمایشگاه از شهرهای تهران، قم، همدان و اصفهان نیازهای شهرستان را برطرف خواهند کرد، گفت: متصل بودن اتحادیه ناشران به مرکز توزیع کتاب کشور هر گونه نیاز در حوزه قرآنی و سایر نشرها را تأمین می کند.

قاسمی از برگزاری آیین نکوداشت دو تن از اساتید برجسته قرآنی همدان استاد «مسگریان» و «مسکین» در هفته پایانی ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این مراسم نکوداشت در کنار تجلیل از سایر فعالان قرآنی در ۲۵ رشته مختلف برگزار خواهد شد.

وی جزءخوانی قرآن کریم در حسینیه امام خمینی(ره) با مشارکت گروه قرآن و عترت را از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز این جزءخوانی به دعوت برخی مساجد انجام می شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزاری حدود ۵۰ جلسه قرآنی ویژه کودکان در حوزه جامعه القرآن در ماه مبارک رمضان و برنامه ویژه شب های احیاء را از دیگر برنامه هایی برشمرد که با مشارکت چندین دستگاه فرهنگی و با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس/ روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد
  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • بازار شکلات تلخ شد
  • نوروز؛ مبنای جدید هنجار سازی در روابط بین الملل
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده