Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان می‌گوید که برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که قرارداد فعلی‌اش با میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، می‌گوید برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد و می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهد. این مهاجم 40 ساله که سابقه بازی در تیم‌‌های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و لس‌آنجلس گلکسی را دارد، قصد دارد فصل آینده هم برای میلان بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سوئدی روسونری در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: می‌خواهم تا جای ممکن بازی کنم، تا زمانی که آدرنالین دارم به بازی کردن ادامه خواهم داد. بیایید به باشگاه میلان فشار بیاوریم تا قرارداد مرا تمدید کند و امیدوارم مادام‌العمر در میلان بمانم. هنوز اهدافی در سر دارم که می‌توانم به آنها برسم و می‌خواهم اسکودتوی دیگری را ببرم.

پیولی: زلاتان از من خواست قراردادش را تمدید کنم/ او باید از هم‌تیمی‌هایش تشکر کند

ایبرا که در دوره اول حضورش در میلان بین سال‌های 2010 تا 2012 آمار 56 گل‌زده در 85 بازی را از خود برجای گذاشت و در بازگشتش به این تیم از سال 2019 تاکنون در 59 بازی 34 گل به ثمر رسانده، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: نمی‌دانم پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌ام چه خواهد شد، بنابراین کمی از بازنشستگی می‌ترسم.

وی ادامه داد: خواهیم دید که چه خواهد شد، اما می‌خواهم به بازی کردن ادامه دهم، از این‌رو از چیزی پشیمان نیستم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ بازی کردن ادامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل زمانى، بازیکن ۱۸ساله پیکان که تعویض طلایی عنایتی شد و گل تساوی پیکان را زد، در جمع خبرنگاران پس از بازی مقابل هوادار گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود ولی برای تیم ما گره خورده بود. اگر از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را ببریم. تشکر می‌کنم از آقارضا سرمربی تیم که به جوان‌ها بها می‌دهند، نه فقط خودم جوان‌های دیگری که دارند بازی می‌کنند. بزرگترهای تیم خیلی به ما کمک می‌کنند و در روند ما خیلی تاثیر دارد و کار کردن کنارشان حس خوبی دارد.

ویدئو: 330343

او درمورد تیم ملی جوانان گفت: هنوز با ما صحبتی نشده ولی احتمال ۵۰-۵۰ می‌دهم که دعوت شوم. منتظریم.

ابوالفضل زمانی درباره خودش توضیح داد: من اهل ارومیه، آذربایجان غربی، شهرستان تکاب هستم. فوتبالم از یک محله در نسیم شهر به اسم حصارک شروع کردم در ته اسلامشهر. متولد ۸۴ هستم. اولین گل لیگ برتری‌ام در دومین بازی لیگ برتری‌ام بود. از رده جوانان پیکان ملحق شدم و امسال هم جوانان هستم.

دیگر خبرها

  • افشای پیشنهاد تیم ملی به پاکو خمس
  • اوزیل: می‌خواهم روی فرم بمانم نه اینکه بدنساز بشوم!‏
  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • اردن: تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد