Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی طحان رئیس جمعیت هلال احمر دزفول در نشست شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های این سازمان در فرایند واکسیناسیون کرونا گرفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در بحران کرونا علاوه بر حضور میدانی به همراه گروه‌های جهادی در طرح خانه به خانه، ۱۸ هزار دُز واکسن در ۲۸ روستای شهرستان به اهالی تزریق کردند، ضمن اینکه در مواقع مختلف دیگر نیز در امر امداد رسانی مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن پرآور، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه داوطلبان ایثارگر هلال احمر در همه بحران‌ها همراه و همیار مردم و دستگاه مدیریت شهرستان هستند، اظهار کرد: به منظور پاسداشت رشادت‌های داوطلبان و نیرو‌های هلال احمر و همچنین امدادگران و شهدای فقید این جمعیت، میدان جنب اداره هلال احمر و بهشت علی (ع)، با تصویب همه اعضای شورای اسلامی شهر دزفول به نام "میدان شهدای هلال احمر" نامگذاری می‌شود تا یادآور همیشگی تلاش و کوشش این عزیزان باشد.

در پایان این نشست لباس داوطلبی جمعیت هلال احمر از طرف رئیس این جمعیت به رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، ریاست و اعضای شورای شهر اهدا و عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تزریق واکسن واکسن کرونا هلال احمر شورای اسلامی شهر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان

ایسنا/گلستان نماینده علی‌آبادکتول در مجلس با بیان این که استان گلستان از لحاظ اعتباری ضعیف است، گفت: در برنامه هفتم توسعه حمایت‌های خوبی از هلال احمر شده که باید افزایش اعتبارات و امکانات را در استان هم شاهد باشیم.

رحمت اله نوروزی عصر امروز «چهارشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳» در جلسه برخط ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر استان گلستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر طی چند سال اخیر کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و در سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان نقش آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن یک بحث اساسی در جامعه بوده و هلال احمر گام‌های خوبی در این زمینه برداشته است، ادامه داد: از دوره نهم مجلس شورای اسلامی تاکنون یاور هلال احمر بوده‌ایم و در فراکسیون هلال احمر حمایت‌های خوبی انجام شده و این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

نماینده علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «دکتر کولیوند» به عنوان یک مدیر جهادی و انقلابی اقدامات خوبی را در زمینه آگاهی بخشی و مهارت افزایی داشته است، افزود: حضور شخص رئیس جمعیت در این برنامه‌ها همچون دوره آموزشی که در استان گلستان شاهد آن بودیم شایسته تقدیر بوده و تحول گرایی را در هلال احمر به دنبال دارد.

وی با تأکید بر جذب امدادگران، تعیین تکلیف امدادگران را از خدمات ماندگار رئیس جمعیت هلال احمر کشور دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع شور و نشاط و انگیزه قابل توجهی را در امدادگران هلال احمر ایجاد کرده است.

نوروزی با بیان اینکه استان گلستان از پایه و بنیان از لحاظ اعتباری ضعیف بوده و نیازمند تقویت است، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر، سیل‌های متعدد و آتش سوزی جنگل‌ها مشکلات عدیده‌ای را برای استان به وجود آورده که همه این مسائل نیاز به افزایش اعتبارات و امکانات دارد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر همیشه در حوادث و بحران‌ها پیشرو است، تصریح کرد: از لحاظ تعداد تصادف و فوتی‌ها کاهش قابل توجهی را در استان داشته‌ایم که بخش مهمی از آن حاصل زحمات مجموعه هلال احمر استان است.

نماینده مردم علی‌آبادکتول، ناوگان خودرویی گلستان را نیازمند تقویت دانست و گفت:‌ امیدواریم در تخصیص خودروها نگاه ویژه به این استان شود.

وی یادآور شد: در برنامه هفتم توسعه حمایت‌های خوبی از هلال احمر شده و به عنوان عضو شورای راهبردی تنظیم قوانین مجلس، آمادگی هر نوع کمک به هلال احمر وجود دارد در مجلس دوازدهم هم با آمادگی کامل در خدمت هلال احمر با هدف کمک به هموطنان هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول