Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@21:33:15 GMT

تشکیل قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۲۹۵۴

تشکیل قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع

وزیر دفاع با بیان اینکه ضرورت داشت در حوزه اقتصادی تمرکز ایجاد شود، گفت: با هدف هماهنگی بیشتر بین بخش‌های اقتصادی و همچنین نظارت بر فعالیت‌های مذکور، قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع تشکیل شد. ناطقان:  نشست شورای راهبردی وزارت دفاع با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، روسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاونین و مدیران عامل سازمان‌های تابعه وزارت دفاع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





امیر آشتیانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید محسن فخری زاده، وی را منشأ خدمات بزرگ به نظام مقدس اسلامی دانست و تاکید کرد: شهید فخری زاده توانست با اتکا به خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام‌های بلندی را در راستای توانمند سازی و روز آمدی صنعت دفاعی بردارد.

وی تصریح کرد: شورای راهبردی برای هماهنگی‌های هر چه بیشتر بین قسمت‌های مختلف وزارت دفاع است و امیدواریم این هماهنگی‌ها منجر به پیاده شدن هر چه بهتر منویات و انتظارات مقام معظم رهبری و همچنین رئیس جمهور محترم شود.

امیر آشتیانی با بیان اینکه در وزارت دفاع ضرورت داشت در حوزه اقتصادی تمرکز ایجاد شود، افزود: به همین منظور با هدف هماهنگی بیشتر بین بخش‌های اقتصادی و همچنین نظارت راهبردی بر فعالیت‌های مذکور، قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع تشکیل شد و امیدواریم این قرارگاه بتواند ظرفیت‌های مولد و بالقوه در وزارت دفاع را به شکل مطلوب مدیریت و در ریل بهره وری قرار دهد.

وی پایش محیط اقتصادی داخلی و خارجی، شناسائی فرصت‌های مرتبط با حوزه اقتصادی، سیاست گذاری اقتصادی در فعالیت‌های غیر نظامی، تعیین عرصه‌های مجاز و اولویت‌های سرمایه گذاری، ایفای نقش در فرآیند تعیین مدیران بنگاه‌های اقتصادی با رعایت تشریفات قانونی هریک از بنگاه‌ها، هماهنگی بین بخش‌های وزارت دفاع در جهت توسعه همکاری‌ها و هم افزائی اقتصادی، هدایت، حمایت و تسهیل نمودن فعالیت‌های اقتصادی در عرصه‌های ملی و فراملی، مشارکت با سایر دستگاه‌ها و بخش‌های خصوصی و نظارت راهبردی در عرصه‌های اقتصادی را از جمله ماموریت‌های قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع عنوان کرد.
منبع: مهر برچسب ها: قرارگاه ، ناطقان ، اقتصادی ، دفاع ، هماهنگی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرارگاه ناطقان اقتصادی دفاع هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور یعقوبعلی نظری و در گردهمایی فرمانداران استان که در محل سالن شهید باهنر شماره ۱ استانداری برگزار شد، «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی» معارفه شد.

در این مراسم با حکم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده فرماندار سرخس با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴