Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بهروزی، کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: گذر امواج از بامداد امروز دوشنبه ۱۵ آذر از آسمان استان قزوین آغاز شده است و تا ظهر امروز ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی برای برخی مناطق بارش خفیف و پراکنده را به همراه داشت و ارتفاعات شمالی استان هم شاهد بارش خفیف برف و باران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بعدازظهر امروز تا چهارشنبه، جوی پایدار در استان قزوین پیش بینی می‌شود.

بهروزی تصریح کرد: به لحاظ دمایی، امروز با توجه به ابرناک بودن هوا، دما افزایش نمی‌یابد، اما برای فردا و پس فردا، دمای هوا اندکی افزایش می‌یابد.

وی افزود: دیروز در گرمترین ساعات، بیشینه دمای شهر قزوین به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی قزوین آب و هوا وضعیت جوی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر وقت دیشب تاکنون ایشتگاه بارندگی دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

لطفی افزود: علی آباد زارعین با ۱۵ میلیمتر، خور ۱۴ میلی متر، خوسف ۱۳ میلی متر،,فریز ۱۰ میلی متر، حسین آباد ۹ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: ایستگاه خوسف در بین مراکز شهرستان‌ها بیشترین بارش رابا حدود ۱۳ میلی متر ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی افزود: همچنین  ایستگاه های بیرجند با ۸ میلی متر، نهبندان  ۵ میلی متر، اسدیه، سرایان، سربیشه و فردوس حدود یک میلی متر و قائنات کمتر از یک میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی افزود: انتظار داریم تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت این توده هوای ناپایدار گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.


دیگر خبرها

  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب استان قزوین
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب جوی استان
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان