Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، با حضور جمعی از مسئولان و گروه‌های نمایشی استان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد و طی آن نفرات برتر این دوره جشنواره با رای هیئت داوران متشکل از فرامرز طالبی، پیام دهکردی و مهرداد هنرمند معرفی و تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این آیین با اعلام هیئت داوران نمایش (خلیج خوک‌ها) به کارگردانی رضا جوینده و (سیا ریحون) به کارگردانی علیرضا عباسی با اندکی تغییرات برای حضور در چهلمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

در بخش موسیقی (سعید سیفی) برای نمایش (راز‌ها و دروغ‌های رام نشده) برگزیده اعلام شد.

(رضا جوینده) و (یاسمن سیدی) عنوان طراح لباس برگزیده را برای نمایش (خلیج خوک‌ها) کسب کردند.

(وحید درویشی) برای نمایش (راز‌ها و دروغ‌های رام نشده) عنوان بهترین طراحی صحنه را به خود اختصاص داد.

در بخش بازیگری زن (سارا حبیب نیا) برای نمایش (خلیج خوک‌ها) به عنوان بهترین بازیگر زن سی و سومین جشنواره استانی تئاتر گیلان معرفی شد و (سعیده صدیقی) برای نمایش (سیا ریحون) و (زهرا محمدی) برای نمایش (چهار دیواری) به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند؛ همچنین (تینا داوودی) برای نمایش (سیا ریحون) شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش بازیگری مرد (مسعود منسوبی) از نمایش (روایت آنکه صبور بود) و (هادی آذرنگ) از نمایش (واحد ۲۲ چه خبره؟) شایسته تقدیر شدند و رتبه سوم به صورت مشترک به (آرش انتظامی) برای نمایش (واحد ۲۲ چه خبره؟) و (وحید درویشی) برای نمایش (راز‌ها و دروغ‌های رام نشد) رسید.

بهترین بازیگر مرد در این جشنواره (شاهد غروی) معرفی شد و مقام دوم را (سعید حسینی) کسب کرد که هر دو با نمایش (خلیج خوک‌ها) برگزیده شدند.

در بخش نمایشنامه نویسی رتبه اول را نمایش (خلیج خوک‌ها) به نویسندگی رضا جوینده، رتبه دوم را نمایش (سیا ریحون) به نویسندگی حمید ابراهیمی و رتبه سوم را نمایش (روایت آنکه صبور بود) به نویسندگی نیما جهان‌بین کسب کردند.

(رضا جوشعار) برای نمایش (واحد ۲۲ چه خبره؟) شایسته تقدیر در بخش کارگردانی شد و (علیرضا عباسی) برای نمایش (سیا ریحون) و (نیما جهان بین) برای کارگردانی نمایش (روایت آنکه صبور بود) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

عنوان بهترین کارگردانی هم به (رضا جوینده) برای نمایش (خلیج خوک‌ها) رسید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتمع فرهنگی جشنواره تئاتر فجر خلیج خوک ها برای نمایش کسب کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود