Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره کشورمان پس از گلزنی در دیدار فاینورد از علت نیمکت نشینی در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته تیم فوتبال فاینورد مقابل فورتونا سیتارد به برتری پرگل ۵ بر صفر رسید و توانست یک برد درخشان به ثبت رساند.

در این بازی جهانبخش یک ساعت در میدان حضور داشت و توانست گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

علیرضاجهانبخش پس از این بازی گفت: من هر روز تلاش می‌کنم تا کارهای بزرگ‌تر انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم فاینورد تیمی متفاوت با آلکمار است و اینجا فشار زیادی وجود دارد. مردم انتظار دارند که تو فرد مهمی برای تیم باشی. برای همین هم بود که به این باشگاه آمدم.

وی ادامه داد: فاینورد پتانسیل قهرمانی دارد و می‌خواهد این فصل را با بهترین رتبه به پایان برساند. ما از لحاظ تیمی عملکردی عالی داریم ولی باید بتوانیم از لحاظ فردی نیز عملکرد مهمی ایفا کنیم.

وی اظهار داشت: ما در مسیر درستی قرار داریم و این بسیار برای ما اهمیت دارد. همه در تیم آماده بازی هستند و همه آماده بازی هستند. من اینجا کسی را ناامید نمی‌کنم.

 

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضاجهانبخش فاینورد هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس جمهور در شورای اداری استان  سمنان  گفت : انتظار رهبر انقلاب و مردم از دولت  انقلابی زیستن و انقلابی عمل کردن و انقلابی اندیشیدن از یک مدیر مجرب این است که یک طرح نو ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،  بر ضرورت توسعه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و مسئله استقلال و اجرای عدالت در همه حوزه‌ها تاکید کرد
وی رشد اقتصادی استان سمنان را پنج و هفت دهم درصد اعلام کرد و گفت: وضعیت اشتغال در استان سمنان خوب و نرخ بیکاری کاهشی است.
رئیس جمهور گفت: وحدت، انسجام و امنیت نعمت‌های موجود در استان سمنان هستند که باید همواره قدردان ان‌ها بود و مورد توجه قرار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن تاکید بر اینکه کار دولت هدایت، حمایت و نظارت است گفت: توانمند سازی، گفتمان سازی و رفع موانع می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شود.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری گفت: باید روند پیشرفت و حرکت کشور در این حوزه بررسی و واکاوی تا فناورانه‌تر در این مسیر حرکت کنیم.
رئیس جمهور ابراز داشت: ۱۰۰ هزار  نفر عضو هیات های علمی دانشگاه های کشور  هستند که می‌توان با استفاده از این پشتوانه علمی، پژوهشی و تحقیق، اقدامات بسیار خوبی انجام داد.
وی اضافه کرد: سمنان، استانی علمی و فرهنگی است و باید در همه وزارت خانه‌ها و حوزه‌های مدیریتی کشور در بهره وری بازنگری شود.
رئیس جمهور ضمن بیان اینکه ۲۱۱ واحد راکد در دولت سیزدهم در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت  خاطرنشان کرد:  با این اقدام برای چهار هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • استفاده از نان کامل در زنجیره تولید نان لحاظ شود
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم