Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی الهام اکبری را به عنوان مشاور وزیر در امور آموزش فرهنگ شهروندی منصوب کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به الهام اکبری آمده است:

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

سرکارخانم دکتر الهام اکبری

با عنایت به سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند علمی سرکارعالی در حوزه ­های تربیتی و آموزشی و نظر به تعهد، روحیه مکتبی و انقلابی­ تان و برنامه‌های تحولی دولت مردمی برای ارتقای فرهنگ عمومی، به موجب این حکم به‌عنوان «مشاور وزیر در امور آموزش فرهنگ شهروندی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال، ضمن جلب مشارکت دستگاه ­ها، نهاد‌ها و تشکل­‌های مدنی مرتبط و با بهره­ گیری از ظرفیت­ حوزه‌های فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه ­ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جهت نیل به اهداف و تحقق مأموریت‌های محوله و امعان نظر به موارد ذیل ان­شاءالله قرین توفیق و تأیید باشید:

-نیازسنجی، طراحی و تدوین برنامه ­های آموزشی منطبق با نیاز شهروند ایرانی و تلاش در جهت اجرای آن‌ها برای دستیابی به جامعه ­ای متعالی، پویا و با نشاط

-تلاش در جهت بهره ­گیری از ظرفیت پایگاه­‌های آموزش شهروندی در راستای توسعه و تعمیق مسئولیت­‌های اجتماعی و اخلاقی، مشارکت جویی، همبستگی اجتماعی و قانون پ­پذیری در جامعه

-برنامه­ریزی در جهت ارتقاء آگاهی­‌ها و توانمندی­‌های شهروندان به منظور دستیابی به زندگی و حیات اجتماعی مطلوب در فضای واقعی و مجازی

-برنامه­ریزی در جهت ارائه خدمات آموزش شهروندی از طریق آموزش­‌های آنلاین و حضوری

بدیهی است تمامی حوزه­‌های وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف مدنظر، همکاری لازم را مبذول خواهند کرد.

مزید توفیق سرکار‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است