Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:21:54 GMT

شیری: آقای گل نساجی هستم اما مهم نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۱۶۵

شیری: آقای گل نساجی هستم اما مهم نیست

حامد شیری می‌گوید پیروزی در بازی روز گذشته اهمیت زیادی برای آنها داشت.

به گزارش ورزش سه، حامد شیری در خصوص برد نساجی مقابل پدیده مشهد به خبرنگار ما گفت: شرایط لیگ امسال طوری است که بازی کردن با همه تیم ها سخت است و با توجه به اینکه زمین ما کیفیت خوبی ندارد، بازی ها برایمان سخت تر می‌شود. 

 

او با اشاره به بازی های سخت نساجی در هفته های گذشته، گفت: ما در هفته های گذشته نتایج خوبی نگرفتیم که البته باید این را هم بگوییم که تمام بازی هایی که ما بیرون از خانه داشتیم با تیم های اول تا پنجم فصل قبل بود و هفته آینده هم با فولاد بازی داریم و در این چند هفته بازی های بیرون از خانه‌مان سخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیری درباره بازی با پدیده توضیح داد: در این بازی تمام تلاشمان را کردیم که امتیازات لازم را بگیریم. هرچند که می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم ولی روز خیلی مهمی برای تیم نساجی بود و باید بازی را می‌بردیم تا از جدول عقب نمانیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم بازی را ببریم و به بازی های آینده امیدوار باشیم.

 

کاپیتان نساجی در واکنش به اینکه بهترین گلزن نساجی در ادوار لیگ برتر لقب گرفته، عنوان کرد: طبق آماری که دادند دهمین گل من در نساجی بود اما برای من زیاد مهم نیست و همیشه باید موفقیت تیم اولویت اول قرار بگیرد و تمام تلاشم را بکنم که عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم برای تیم مثمرثمر یاشم.

 

 

وی در خصوص داوری بازی روز گذشته و صحنه ای بازیکنان نساجی اعتقاد به پنالتی داشتند، توضیح داد: صحنه کاملا واضح و مشخص بود. البته فکر می‌کنم داور تقصیری نداشت، شاید فاصله اش دور بود و اگر نزدیک تر بود می‌توانست بهتر تصمیم بگیرد و این نظر شخصی من است چون در آن زاویه نور آفتاب به یک شکلی بود که‌ خط کشی زمین کاملا مشخص نبود و فکر می‌کنم یکی از دلایلی که داور آن صحنه را پنالتی اعلام نکرد همین باشد ولی کمک داور می‌توانست خیلی بهتر باشد و می‌توانست به تصمیم داور کمک کند. بهرحال مهم سه امتیاز بازی بود که توانستیم به دست بیاوریم تا بتواند به ما کمک کند تا روندمان را حفظ کنیم.

 

شیری ادامه داد: داور دید کافی نداشت که صحنه را ببنید. خطا اتفاق افتاد ولی داور خط محوطه هجده قدم را ندید و بخاطر همین هم تردید داشت که خطا را داخل محوطه اعلام کند یا بیرون محوطه که بیرون از محوطه اعلام کرد.

 

مدافع باتجربه نساجی در مورد وضعیت زمین چمن این تیم اظهار داشت: صحبت کردن در مورد موضوعاتی که درست نمی‌شود فایده ای ندارد و ما باید تمام تمرکزمان را برای هفته های آینده بگذاریم. چیزی که در اختیارمان است همین است و باید با آن کنار بیاییم و تلاش کنیم سبکی که مورد نیاز است بتوانیم در این زمین استفاده کنیم و تمرین کنیم آن مدل بازی کنیم. قبل تر از این من و خیلی از اعضای باشگاه و بازیکنان تیم درباره این موضوع صحبت کرده‌اند، وقتی قرار نیست اتفاقی بیفتد، اگر درباره این مساله صحبت نکنیم بهتر است.

او در پایان درباره دیدار هفته آینده نساجی مقابل فولاد عنوان کرد: بازی کردن با تیم آقای نکونام همیشه سخت بوده است. فولاد شکل تیمی خیلی خوبی دارد و این بازی هم یکی از بازی های سخت بیرون از خانه ماست. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در روزهای پیش رو خیلی خوبی برای بازی آینده ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی با فولاد آماده کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که امتیاز لازم را از آن بازی هم بگیریم.

نساجی مازندران حامد شیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران حامد شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی متفاوت به سیاه‌چاله غول‌پیکر مرکز راه‌ شیری

به گزارش خبرآنلاین، تصویری جدید از تلسکوپ EHT برای نخستین بار نور قطبش یافته از میدان های مغناطیسی اطراف سیاه چاله Sagittarius A* را نمایش داده است. این میدان های مغناطیسی مشابه مواردی هستند که در اطراف سیاه چاله M۸۷ در مرکز کهکشانی به همین نام وجود دارد و به گفته رصد خانه جنوب اروپا نشان دهنده میدان های مغناطیسی قدرتمندی است که احتمالا ویژگی معمول تمام سیاه چاله ها است.

به نقل از مهر، سارا ایزاکسون از مرکز آستروفیزیک دانشگاه هاروارد و یکی از رهبران پروژه می گوید: ما شاهد میدان های مغناطیسی قدرتمند، پیچیده و سازمان یافته نزدیک سیاهچاله در مرکز کهکشان راه شیری هستیم.

تصاویر نورهای قطبش یافته به ستاره شناسان اجازه می دهد تا خطوط میدان های مغناطیسی را ایزوله کنند. ابر سیاهچاله هایی که در مرکز کهکشان ها هستند، چند میلیون یا حتی میلیارد برابر خورشید حجم دارند. محققان معتقدند این اجسام آسمانی در اوایل پیدایش جهان ظاهر شده اند، با این وجود شیوه ایجاد آنها همچنان یک راز است.

هیچ چیزی و حتی نور نمی تواند در مقابل نیروی گرانش آنها مقاومت کند و درنتیجه نمی توان آن را به طور مستقیم رصد کرد.

اماتلسکوپ EHT در سال ۲۰۱۹ از M۸۷ و در سال ۲۰۲۲ از Sagittarius A* عکاسی کرد و هاله ای از نور را در آنها رصد کرد که در نتیجه جریان مواد و گازی که سیاهچاله می بلعد و منتشر می کند، به وجودی می آیند.

آنجلو ریکارت یکی دیگر از رهبران پروژه می گوید: با تصویربرداری از نور قطبش یافته از گاز درخشان و داغی در نزدیکی سیاهچاله ها، ما به طور مستقیم به ساختار و قدرت میدان های مغناطیسی اشاره می کنیم که جریان گاز و ماده ای را که سیاهچاله از آن تغذیه می کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889190

دیگر خبرها

  • بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)
  • نگاهی متفاوت به سیاه‌چاله غول‌پیکر مرکز راه‌ شیری
  • کشف میدان‌های مغناطیسی در کهکشان راه شیری
  • سیاهچاله کهکشان راه شیری توسط میدان‌های مغناطیسی قدرتمند احاطه شده است
  • زمین و منظومه شمسی کی و چگونه نابود خواهند شد؟
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد