Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق رسانی درشهرستان‌های خانمیرزا و لردگان در زمینه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی، برق رسانی به مشترکین جدید و توسعه شبکه‌های برق روستایی وشهری هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این مبلغ ۷۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان خانمیرزا و ۱۰۰ میلیار ریال مربوط به شهرستان لردگان است.

بیشتر بخوانید

برق رسانی به دو روستای سخت گذر در شهرستان کوهرنگ

فرهزاد با اشاره به اینکه در شهرستان خانمیرزا شبکه‌های برق رسانی در روستا‌های برد بر، جوانمردی، مسن، اروند علیا وسفلی، و در شهرستان لردگان شبکه‌های برق رسانی در روستا‌های شیرمرد، ناغان سفلی، قعله چه، برآفتاب شیدان، شهرک مامور، دهنومیلاس، پاگچ، سردار، سرقلعه و شش بهره سفلی و میانه اصلاح و بهینه سازی شده است افزود: اصلاح و بهینه سازی این شبکه‌ها با تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، رفع حریم، نصب و جابجایی پایه ها، نصب و جابجایی ترانسفورماتور‌های توزیع برق و... انجام شده است.

او هدف از اجرای این طرح هارا کاهش خاموشی ها، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع حریم تاسیسات برق رسانی و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق برق رسانی شبکه های برق برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نقوی شامگاه دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: شعار هفته کار و کارگر در سال جاری «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» است، حل و فصل پرونده‌های حل اختلاف به صورت سازشی انجام می‌شود که در این راستا ۱۵۰ فقره پرونده باقی مانده است.

وی افزود: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در شهرستان اردستان تشکیل شده و با واحدهای پرخطر جهت الزام به کارگیری مسئول ایمنی و کمیته حفاظت فنی مکاتبه لازم صورت گرفته است.

رئیس اداره کار اردستان خاطرنشان کرد: در حوزه پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پیگیری جذب اصلاح و بازسازی نرده‌های حفاظتی و قفل اداره و رنگ آمیزی آن در راستای پدافند غیرعامل و حفاظت فیزیکی از مجموعه انجام شده است.

نقوی تصریح کرد: حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تملک دارایی به اداره کار اردستان توسط فرمانداری اختصاص یافته همچنین تونل امن اینترنتی و شبکه در محل اداره با هزینه ۷۵۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی اردستان در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، اولین یادواره شهدای معزز کارگری شهرستان را در سال گذشته به مناسبت هفته کارگر با پیام زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی برگزار کرد.

رئیس اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی اردستان ادامه داد: چهارمین خانه بهداشت کارگری شهرستان در کارخانه مهاباد ریس افتتاح شده و برای ۲۰ واحد اقتصادی در شهرستان‌، دوره‌های آموزش ایمنی کار و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

نقوی با اشاره به تأسیس دومین مرکز کاریابی غیردولتی در شهرستان، اضافه کرد: شهرستان اردستان با نرخ بیکاری ۷.۸۲ پایین‌ترین نرخ بیکاری در استان اصفهان دارد و ۱۱۷ درصد تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده است.

وی یادآور شد: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در حوزه اعتبارات مشاغل خانگی با اشتغالزایی ۹۵ نفر جذب شده و واحدهای دارای اتباع غیرمجاز، گشت مشترک و جریمه ۸ واحد متخلف به مبلغ ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون صورت گرفته است.

کد خبر 6085909

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان