Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته شانزدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف جنوا رفت و تیم تحت هدایت آندری شوچنکو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

در این بازی که بانوی پیر موقعیت‌های گلزنی فراوانی را به خاطر نمایش درخشان دروازه‌بان حریف سالواتوره سیریگو به هدر داد، خوان کوادرادو در دقیقه ۹ به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر گل اول را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو دیبالا هم با گلزنی در دقیقه ۸۲ خیال بیانکونری را از کسب پیروزی آسوده کرد.

یوونتوس با کسب هشتمین پیروزی‌اش در این فصل ۲۷ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فیورنتینا از رده هشتم به رده پنجم جدول صعود کرد. جنوای بحران‌زده هم با ۱۰ امتیاز در رده هجدهم جدول باقی ماند.

در آخرین روز از هفته شانزدهم سری A، امروز دو بازی دیگر انجام می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۲۱ به وقت تهران، امپولی میزبان اودینزه است و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ کالیاری از تورینو پذیرایی خواهد کرد.جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/   

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سری A تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس

احسان حاج‌صفی با پاس گلی تماشایی، آ. ا. ک را به صدر جدول رساند و عکس قهرمانی گرفت.

طرفداری | ستاره ایرانی آ. ا. ک آتن با نمایشی درخشان و ارسال پاسی تماشایی، زمینه‌ساز پیروزی تیمش مقابل آریس و صدرنشینی آ. ا. ک در جدول سوپر لیگ یونان شد.

احسان حاج‌صفی که در هفته‌های اخیر با عملکردی موثر، نقش مهمی در حضور آ. ا. ک در جمع مدعیان قهرمانی ایفا کرده بود، شب گذشته نیز در دیدار مقابل آریس که میزبان کریم انصاری‌فرد بود، عملکردی درخشان داشت و با پاس گلی که داد، سه امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان آورد.

آ. ا. ک آتن که از ساعت 21 یکشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا به مصاف آریس رفته بود، با درخشش حاج‌صفی به برتری 2 بر صفر دست یافت.

کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی که تقابلی جذاب با انصاری‌فرد داشت، در دقیقه 9 با یک پاس زمینی دقیق از سمت چپ زمین، پونچه را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم با شوت سرضرب، گل اول بازی را به ثمر رساند. حاج‌صفی با این پاس گل، تعداد پاس گل‌های خود در این فصل را به عدد 3 رساند.

پونچه در دقیقه 14 نیز با گلزنی خود، نتیجه را 2 بر صفر به سود آ. ا. ک کرد تا این تیم به سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی دست پیدا کند. با این پیروزی، آ. ا. ک 69 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفت. یاران انصاری‌فرد هم با این شکست در رده پنجم جدول باقی ماندند.

حاج‌صفی در این بازی که چهاردهمین بازی او در این فصل بود، 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت و عملکردی تاثیرگذار از خود به نمایش گذاشت. کریم انصاری‌فرد نیز که در نیم‌فصل به آریس پیوسته بود، برای هشتمین بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفت.

ستاره ایرانی آ. ا. ک آتن پس از این پیروزی ارزشمند، در جشن شادی بازیکنان تیمش شرکت کرد و در زمین چمن ورزشگاه اوپاپ آرنا، عکسی سلفی به یادگار ثبت کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ