Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با گل فوق العاده خوان کوادرادو و گلزنی پائولو دیبالا، یوونتوس به یک برد راحت دست یافت.
به گزارش آریا، از همین حالا می توان گفت جنوای آندره شوچنکو شانس بالایی برای بقا در سری آ ندارد. جنوا بدون ثبت حتی یک شوت، در حد و اندازه های یک تیم سری آ ظاهر نشد و یوونتوس یک برد بسیار آسان کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس که در تمام مدت مسابقه سوار بازی بود و موقعیت های زیادی خلق کرد، می توانست گل های خیلی بیشتری بزند اما مهاجمان این تیم با وجود زدن شوت های زیاد، چندان با دقت نبودند. پائولو دیبالا و البته آلوارو موراتا، موقعیت های زیادی را از دست دادند که فرصت سوزی های موراتا، گلایه مکس الگری را از این مهاجم اسپانیایی در پی داشت. 
پس از پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل جنوا در هفته شانزدهم سری آ، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در مصاحبه با DAZN ابتدا در خصوص درگیری لفظی اش با آلوارو موراتا صحبت کرد: نمی خواستم موراتا را تعویض کنم اما او کارت زرد گرفت و همچنان بی احتیاط بازی کرد. به همین خاطر ترجیح دادم او را بیرون بکشم. متاسفم چون موراتا از نظر فنی خوب بازی کرد. او گلی نزد اما دیدن بازی او و کل تیم خوب بود. از بازی امشب تیم لذت بردم. باید جلوی دروازه بهتر عمل کنیم. در زمینه درصد تبدیل موقعیت ها به گل، بدترین آمار را در سری آ داریم و فکر می کنم با گل نزدن های امروزمان می خواستیم جایگاه مان را در این زمینه محکم تر کنیم! با این حال نتیجه تنها چیزی است که اهمیت دارد و خوشحالم نتیجه خوبی گرفتیم.
الگری در ادامه افزود: در حال حاضر، هم امتیاز با فیورنتینا پنجم جدول هستیم و در حال حاضر سزاوار این جایگاه هستیم. مهم بود که امروز ببریم و 27 امتیازی شویم.  ما متمرکز بودیم و حمله می کردیم اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. باید برای بازی های بعدی این کار را انجام دهیم. امشب خوب بازی کردیم و باید حالا به بهترین شکل ممکن مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با پیروزی مقابل مالمو تمام کنیم. پس از آن دوباره به بازی های بعدی لیگ فکر خواهیم کرد. من از بازیکنانم خواهم خواست در زمینه دریبل زنی بهتر شوند و در حمل توپ صبوری بیشتری به خرج دهند. باید در گل کردن موقعیت ها بهتر کار کنیم. پتانسیل بالایی داریم که باید از آن ها بهره ببریم. 
شاگردان مکس آلگری که در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتند، امشب موفق شدند با گل های خوان کوادرادو و پائولو دیبالا، مقابل جنوا به برتری 2-0 برسند. یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 9 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست دروازه جنوا بود و کوارادو با یک ضربه تماشایی، توپ را به مستقیما وارد دروازه سالواتوره سیریگو کرد.
بعد از این گل باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که بر بازی تسلط داشتند؛ هرچند دفاع خوب بازیکنان جنوا، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. برتری یووه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، روی ارسال تماشایی برناردسکی، ماتیس دلیخت می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش تماشایی سیریگو، مانع از باز شدن دروازه میهمان شد. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 44، روی ارسال دیبالا، آلوارو موراتا صاحب موقعیت شد اما باز هم سیریگو با یک واکنش به موقع، توپ را به بیرون فرستاد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.
نیمه دوم را جنوا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 51، روی پاس موراتا، دیبالا می توانست برتری یووه را دوبرابر کند اما شوت خطرناک او از بالای دروازه جنوا به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 67، روی پاس برناردسکی، این کوادرادو بود که با یک ضربه والی تماشایی دروازه جنوا به شدت تهدید کرد ولی باز هم سیریگو مانع باز شدن دروازه شد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات یوونتوس خطرناک تر می شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 82، دیبالا سرانجام گل دوم میزبان را به ثمر رساند. روی حرکت برناردسکی از سمت چپ و پاس او به دیبالا درون محوطه جریمه بود که ستاره آرژانتینی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.
 یوونتوس 1-0 جنوا؛ خوان کوادرادو 9`: همچون گل هاکان چالهان اوعلو به رم، خوان کوادرادو از روی نقطه کرنر با یک ضربه کات دار دیدنی، موفق شد گلزنی کند. ضربه کوادرادو پس از برخورد به بخش داخلی تیر عمودی به زیبایی وارد دروازه سیریگو شد.
یوونتوس 2-0 جنوا؛ پائولو دیبالا 82`: فدریکو برناردسکی پس از حرکت در عرض، توپ را در محوطه جریمه به پائولو دیبالا پاس داد و او از یک زاویه نسبتا تنگ به سوی دروازه شوت زد که ضربه اش به شکلی دقیق وارد دروازه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس جنوا پائولو دیبالا خوان کوادرادو یک ضربه موقعیت ها باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در دربی تورین به مصاف تورینو رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد تا یک نتیجه ناامید کننده دیگر هم در این فصل کسب کرده باشد. 

شزنی در این بازی مثل همیشه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما برخوردی که بازیکن حریف داشت باعث شد آرنج او به شکل غیرعمدی به صورتش برخورد کند و بازی برای دقایق طولانی متوقف شد تا رسیدگی پزشکی به صورت او انجام شود. 

بسیاری از رسانه‌ها پس از بازی اعلام کردند که احتمالا بینی این بازیکن دچار شکستگی شده است و باشگاه یوونتوس حالا اعلام کرد که این بازیکن لهستانی شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و قرار است در ساعات آتی مرخص شود. 

شرایط شزنی در چند روز آینده به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا زمان بازگشتش به میادین مشخص شود اما این احتمال وجود دارد که او تواند یوونتوس را در بازی روز جمعه برابر کالیاری همراهی کند و ماتیا پرین جانشین او در این بازی خواهد شد. 

شاگردان مکس آلگری در شش بازی باقی مانده باید به مصاف کالیاری، میلان، رم، سالرنیتانا، بولونیا و مونزا بروند و بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو هم پیش روی آنها قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم