Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگى امور عمرانی استانداری هرمزگان از اجرای پایلوت سازه نوین ساختمان سازی در بازسازى یک واحد تخریبی در مناطق زلزله زده استان هرمزگان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، رضا مدرس با اشاره به استفاده از فناورى نوین سازه ( ال اس اف LSF )در بازسازی یک واحد احداثی در مناطق زلزله زده، عنوان کرد: این فرآیند نوین ساختمان سازی به صورت پایلوت در روستای سرزه بخش فین اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس اضافه کرد: سازه نوین در روستای سرزه به دلیل قرارگرفتن در نزدیکترین فاصله کانونی زلزله و خالی بودن از تعارض هایی مانند حریم و بستر رودخانه و سایر موارد فنی اجرا شد.

وی ادامه داد: با استفاده از این سازه، فرآیند احداث این واحد مسکونی در کمتر از یک هفته به مرحله اسکلت رسید و تا هفته آینده تمام سازه تکمیل و واحد مسکونی به صورت کامل تحویل داده می شود.

معاون هماهنگى امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: با استفاده از فناوری این سازه نوین، کل فرآیند احداث هر واحد مسکونی طی دو هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زلزله زلزله هرمزگان فناوری زلزله فناوری معاون برنا هرمزگان سازه نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ‌لطف‌الله برگزار شد اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: دغدغه ما این است که گروه‌های هدف در جلسات و برنامه‌ها دعوت شوند تا مردم اصفهان با نعمت‌های شهر خود آشنا شوند.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 746694

دیگر خبرها

  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • اجرای طرح پایلوت و رایگان غربالگری شناسایی اختلالات شناختی سالمندان
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان