Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مراسمی با گرامیداشت سرو قامت ماندگار شهید نوجوان علی لندی؛ نشان عالی جوان نوآور ماندگار؛ «یادبود جوان‌ترین شهید مدافع حرم شهید سید مصطفی موسوی» را به خانواده این نوجوان شهید تقدیم کرد. خبرگزاری میزان-این مراسم به همت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم  پروین داداندیش رییس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: نشان عالی شهید موسوی از سال گذشته و با هدف ترویج پرورش جوانانی خود باور، آزادمنش، دارای هویت ملی و انقلابی با روحیه ایثار و شهادت و جریان سازی نوآوری و شکوفایی در جامعه بین جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال برگزار شده است که تصمیم بر این شد که به مناسبت زادروز شهید سید مصطفی موسوی، این نشان را به خانواده نوجوان شهید علی لندی به پاس رشادت او تقدیم کنیم.

این مراسم با حضور"مسئولین کشوری و لشکری" ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید موسوی با اهدای نشان شهید موسوی که شایسته جوانانی است که با ایثار و از خودگذشتگی، راهگشای جوانان آینده ساز کشور می‌شوند، از خانواده شهید نوجوان علی لندی که با از خودگذشتگی خود اتفاق خیره کنند‌های را در کشور رقم زد و معنای واقعی ایثار و فداکاری را برای نسل جدید به تصویر کشید، تقدیر شد.
شهید سید مصطفی موسوی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم و دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد واحد تهران غرب بود.   بیشتر بخوانید:
به شریفی بودنِ فارغ التحصیلِ بیکارِ شریفی شک کنید!
انتهای پیام/ برچسب ها: دانشگاه آزاد شهید لندی مدافع حرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهید لندی مدافع حرم دانشگاه آزاد شهید موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور

دانشگاه آزاد به دلیل برگزاری آزمون سراسری برخی واحدهای این دانشگاه را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

این در حالی است که بعضی از دانشگاه‌ها در زمان برگزاری این آزمون برای حضور اساتید و دانشجویان منع تردد یا تعطیلی را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این اوصاف دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده است که تمام دانشکده‌های واحد علوم تحقیقات فقط روز پنج‌شنبه تعطیل هستند و دانشکده‌های سوهانک و پونک واحد تهران مرکز، تمام دانشکده‌های واحد تهران شمال و تمام دانشکده‌های واحد دانشگاه آزاد کرج روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل هستند.

همچنین لازم به ذکر است کلاس واحدهای تهران جنوب، تهران شرق و تهران غرب طبق روال قبلی برقرار و اخبار تعطیلی موثق نیست.

کد خبر 747172

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین