Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه والیبال آذرباتری ارومیه به دلیل کسب نتایج ضعیف به همکاری خود با فرهاد نفرزاده پایان داد.

خبرگزاری میزان - پس از نتایج ضعیف تیم والیبال آذرباتری ارومیه با هدایت فرهاد نفرزاده و کسب تنها ۲ برد از ۱۱ بازی، بالاخره صبر مدیران این باشگاه در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل به سر آمد و در نهایت باشگاه آذرباتری به همکاری خود با نفرزاده پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کنار گذاشتن نفرزاده از سکان هدایت تیم آذرباتری مدیران این باشگاه در نظر دارند هدایت تیم را به یک مربی بومی بسپارند و در این بین گفته می‌شود حضور امیر ملک‌زاده، دستیرا محمد رضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به عنوان سرمربی آینده آذرباتری قطعی شده است و در حال حاضر باشگاه آذرباتری اعلام رضایت تندروان برای جدایی ملک‌زاده است.

یکی از نکات جالب در این فصل از لیگ برتر والیبال تغییرات زیاد در کادر فنی تیم‌ها بوده به طوری که پس از گذشت ۱۱ هفته ۳ تیم شهرداری گنبد، هورسان رامسر و آذرباتری ارومیه مربیان خود را تغییر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: نفرزاده: در دور رفت تقریباً همیشه در سفر بودیم/ نظر مدیران باشگاه آذرباتری برایم قابل احترام است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال آذرباتری ارومیه فرهاد نفرزاده امیر ملک‌زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال آذرباتری ارومیه فرهاد نفرزاده آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها

رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا درباره راهکارهای افزایش همکاری‌های دوجانبه گفت وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه 16 فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس، سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

سید میلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.

در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفت وگو شد.

برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیروهای اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محورهای این نشست یک ساعته بود.

تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با 9 بار حضور در بازی‌های المپیک، 16 حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و  22 بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود.

کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، 2 نقره و 2 برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه 15 قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی