Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی یاسر جلالی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر شورای آسیب شناسی مسائل فرهنگی منصوب کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ابتدای حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر جلالی، با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در نخستین دیدار هیات دولت سیزدهم با ایشان، مبنی بر اینکه «ساختار فرهنگی کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد و یک حرکت انقلابی لازم است، البته حرکت انقلابی یعنی خردمندانه و عاقلانه» خطاب به یاسر جلالی آمده است:

«با عنایت به شناخت از توانمندی، دانایی و تجربیات متراکم و ارزشمند جناب­عالی نسبت به حوزه و موضوعات فرهنگی و مسائل ساختار‌های فرهنگی کشور، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و دبیر شورای آسیب شناسی مسائل فرهنگی» منصوب می‌­شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

مأموریت اصلی جناب­عالی اداره دبیرخانه طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه کشور می‌باشد و انتظار می‌رود ضمن استفاده از دیدگاه­های صاحب­نظران برجسته و دغدغه­مندان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه تلاش نمایید تا طرح­های کاربردی و اجرایی ارائه شود.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و همفکری، همیاری و مشورت با صاحب­نظران، نخبگان و مدیران انقلابی و با تجربه، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و تشکل­های مردمی و جهادی در انجام امور محوله قرین توفیق و تأیید باشید.

مزید توفیق جناب­عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات بازار نشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی

 حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل‌های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه‌های مختلف سند‌های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.

وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.

به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، موشک‌های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب‌های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک‌ها را به ما نمیدادند، اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام