Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار گلزنی مهاجم تیم فوتبال استقلال در ۵ فصل گذشته نشان می‌دهد این بازیکن اصلا در امر گلزنی بازیکنی موفق محسوب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، جدایی ۲ گلزن تیم استقلال در فصول گذشته (قائدی و دیاباته) باعث انتقادات از خط حمله فعلی این تیم شده به خصوص وقتی که این باشگاه با ۲ بازیکن خارجی مثل ژستد و یامگا قرارداد بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یامگا در همان بازی های ابتدایی موفق به زدن ۳ گل که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود شد ولی رودی ژستد در ۴ دیداری که برای تیمش به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

بیشتر بخوانید:

بازیکن خارجی استقلال مغرور است

مجیدی بعد از اولین بازی این بازیکن برای استقلال در پاسخ به این سوال که گفته بود آیا بازی‌های ژستد و یامگا را دیده که آنها را جذب کرده گفت: اگر بازی آنها را ندیده بودم، چطور انتخابشان کردم؟ همه این نفراتی که جذب تیم شدند را با ساعت ها مشورت جذب کردیم. ما فقط از طریق فیلم ایجنت ها آنها را جذب نکردیم. بازی بازیکنان خارجی استقلال را ۹۰ دقیقه با اسکایپ تماشا کردم.اگر چه مجیدی معتقد است بازی این نفرات را زیر نظر داشته اما  آمار گلزنی ژستد حداقل در ۵ سال گذشته نشان می دهد این بازیکن مهاجم گلزنی نیست.

در زیر جدول آمار گلزنی این بازیکن در ۵ فصل گذشته  را مشاهده می‌کنید:

به این آمار باید ۴ دیدار گذشته استقلال را هم اضافه کرد که وی موفقی به گلزنی نشده، به این ترتیب ژستد در ۸۰ بازی گذشته خود تنها ۱۲ گل به ثمر رسانده است.این در حالی است که دیدباته در ۲ فصل حضور در استقلال و در ۳۳ بازی موفق به ۲۷ بار گلزنی در لیگ برتر شد. در این آمارِ دیاباته گل‌های وی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم لحاظ نشده است.بهترین فصل این بازیکن اهل کشور بنین  در ۲۰۱۴-۲۰۱۵  بوده که او موفق شد در چمپیون‌شیپ در ۴۴ مسابقه، ۲۲ گل به ثمر برساند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو رودی ژستد استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی