Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:08:19 GMT

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۶۲۱

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) سرخپوشان تعطیل شد و بازیکنان استراحت می کنند.

سرخپوشان پایتخت، تمرینات خود را برای دیدار برابر تیم هوادار تهران از فردا سه‌شنبه پیگیری می‌کنند تا با آمادگی کامل در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم هوادار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 5368869

منبع: مهر

کلیدواژه: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال دربی 97 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هندبال دربی مسابقات قهرمانی جهان لیگ کشتی سردار آزمون لیگ برتر والیبال مهدی طارمی یحیی گل محمدی کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد...

طرفداری| پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد و راهی فرودگاه شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند. تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز