Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین دیروز تیم ملی هندبال بانوان ایران برابر نروژ با نتیجه 41 بر 9 شکست خورد اما در پایان بازی اتفاق جالب توجهی رخ داد و فاطمه خلیل گلر تیم ملی ایران به عنوان بهترنین بازیکن زمین انتخاب شد. خلیلی در بازی دیروز با وجود دریافت این تعداد گل نمایش درخشانی داشت که در نهایت منجر به انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بازی بازیکنان تیم ملی نروژ هم دروازه بان تیم ملی ایران را که اشک شوق می ریخت تشویق کردند.

اما فدراسیون هندبال نروژ هم در پیامی با حمایت از فاطمه خلیلی و تیم ملی ایران نوشت: «تبریک فاطمه! امروز ما با هم برنده شدیم. برای تو و ایران بهترین ها را در بازی های بعد آرزو می کنیم.»

کد خبر 641465 برچسب‌ها هندبال ورزش بانوان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هندبال ورزش بانوان تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در نخستین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا و شیوا فرح‌پور و در تراپ آقایان بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز نخست مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه:
مقدماتی تراپ بانوان و آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • واکنش جدید معاون دفتر رهبری به توئیت جنجالی
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها