Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، اشرف حمیدی مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شبیبی رئیس کمیته قضائی، حسین قانونی بازرس فدراسیون و اعضا امروز (دوشنبه – ۱۵ آذرماه) در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب رئیس، نایب رئیس و نمایندگان کمیسیون در مجمع عمومی فدراسیون در دستور کار این جلسه قرار داشت. محمد باقری معتمد و مسعودحجی زواره کاندیدای ریاست و اکرم خدابنده و علی سلمانی کاندیدای نایب رئیسی کمیسیون ورزشکاران بودند که در نهایت حجی‌زواره با ۱۵ رأی به عنوان رئیس و خدابنده با ۱۶ رأی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

محمد باقری معتمد، کوروش بختیار، مسعود حجی‌زواره، میرهاشم حسینی، هادی ساعی، علی سلمانی، اصغر عزیزی، سوسن حاجی‌پور، اکرم خدابنده، سونا رزاقی، مرجان سلحشوری، محبوبه شفیع‌زاده و آتوسا فرهمند کاندیدای نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون بودند.

با رأی گیری صورت گرفته ساعی، حجی زواره و حسینی به ترتیب با ۱۸، ۱۴ و ۱۴ رأی در گروه مردان و فرهمند، خدابنده و حاجی‌پور به ترتیب با ۱۷، ۱۶ و ۱۵ رأی در گروه زنان به عنوان نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در مجمع عمومی انتخاب شدند.

هادی ساعی، محمد باقری معتمد، اصغر عزیزی اقدم، مهدی پوررهنما، مسعود حجی زواره، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، سروش احمدی، هادی مستعان، سعید رجبی، امیرمحمد بخشی، علی سلمانی، کوروش بختیار، سوسن حاجی پور، اکرم خدابنده، ناهید کیانی، کیمیا همتی، آتوسا فرهمند، سونا رزاقی، مرجان سلحشوری و محبوبه شفیع‌زاده اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5368860

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی فدراسیون تکواندو ایران دربی 97 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هندبال دربی مسابقات قهرمانی جهان سردار آزمون لیگ کشتی لیگ برتر والیبال مهدی طارمی یحیی گل محمدی کمیسیون ورزشکاران کمیسیون ورزشکاران نایب رئیس حجی زواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند