Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدهادی فرحزادی، رئیس بیمارستان میبد گفت: فاز یک توسعه بیمارستان میبد ۷ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا دارد و ارزش سرمایه‌گذاری که از محل خیری و دولتی در این فاز گذاشته شده ۸۰ میلیارد تومان است.

فرحزادی با بیان اینکه این پروژه دی‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد افزود: با بهره برداری از فاز یک توسعه بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، تعداد تختخواب‌های این بیمارستان به ۳۰۰ تخت افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله اعرافی، امام‌جمعه میبد نیز در بازدید از این پروژه بر تسریع در بهره‌برداری از فاز یک توسعه بیمارستان تأکید کرد و گفت: فاز یک توسعه بیمارستان باید هرچه سریع‌تر افتتاح شود تا بیماران بستری و مردم طعم خوش این پروژه سلامت را حس کنند.

آیت‌الله اعرافی افزود: بخش‌های دیگر این پروژه هم که کلاس‌های آموزشی و کتابخانه است باید راه‌اندازی شود تا در بستر آن نیرو‌های پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری تربیت شوند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیراپزشکی بهره برداری از طرح بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی گفت: شش پروژه خیران سلامت با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: خیران سلامت بر اساس نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پروژه‌های خود را جانمایی می‌کند.

وی افزود: به‌رغم اینکه خراسان شمالی استانی محروم است، تاکنون ۳۹ مرکز پزشکی در مناطق محروم استان با کمک خیران ایجاد شده است و تا شهریور سال جاری ۶ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی هفته سلامت آزمایشگاه شبکه بهداشت مانه تجهیز می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد و مردم دیگر مجبور نیستند برای دریافت خدمات به مرکز استان رجوع کنند.

صفاری اضافه کرد: پروژه‌های خیران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت پنجاه درصدی اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور جذب خیران سلامت جدید از داخل و خارج از کشور، اقداماتی انجام شده است.

کد خبر 746872

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود