Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:22:26 GMT

لفاظی مجدد رئیس رژیم اسرائیل عیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۷۹۶

لفاظی مجدد رئیس رژیم اسرائیل عیه ایران

نطق رئیس رژیم صهیونیستی با دیدن سفیر جدید آمریکا باز شد و به تکرار لفاظی‌های گذشته خود علیه کشورمان پرداخت.

به گزارش مشرق، یتسحاق هرتزوک رئیس (رژیم) اسرائیل در جریان مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید آمریکا در فلسطین اشغالی به تکرار لفاظی‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

بیشتر بخوانید: ایران هراسی، محور اصلی ماموریت رئیس موساد در سفر به آمریکا

تارنمای شبکه تلویزیونی کان در خبری به نقل از هرتزوک نوشت: بی شک بزرگترین چالشی که اکنون اسرائیل و ایالات متحده را تهدید می‌کند، خطر ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زعم این مقام صهیونیست، قرار است مشکل خطر هسته‌ای ایران حل شود اما در صورت شکست این تلاش‌ها اسرائیل تمامی احتمال‌های را روی میز باقی نگه می‌دارد.

تام نیدس بیست و یکمین سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی هم با اشاره به پرونده ایران اعلام کرد دولت رئیس جمهور بایدن و ایالات متحده خود را به طور مطلق متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌داند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو فلسطین اشغالی رژیم اسراییل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد

مقامات رژیم اسرائیل از اقدام کنگره آمریکا در تصویب کمک‌های مالی و نظامی به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه تشکر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، استحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل بعد از تصویب کمک مالی دولت بایدن به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه، از آمریکا تشکر ویژه کرد و گفت که ما در برابر کسانی که ارزش‌های مشترک ما را تهدید می‌کنند، متحد خواهیم بود.

اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد.

بامداد امروز چهارشنبه، مجلس سنای آمریکا بعد از چهار روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

از 26 میلیارد متعلق به اسرائیل  است 17 میلیارد آن به صورت کمک‌های نظامی خواهد بود.

تصویب کمک 95 میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا